Gå til innhold

Vinterkåpe?

momo

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt hvit vinterkåpe. Og en man helst ikke blir ruinert av.

Og vet dere hvor man får tak i hvit vinterkåpe til en jente på nesten 3 år. Kan gjerne være sånn skikkelig puse kåpe. Det også helst ikke for dyrt.

Så noen sånne på H&M, men når jeg skulle kjøpe i går, så var de sefølgelig utsolgt.

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Engel, ikke pålogget

Jeg leter fortvilet etter hvit vinterkåpe selv, tror jeg ender opp med å måtte su selv.. Finner ikke noe hos LeneV lenger, må være utsolgt. Men skal jammen prøve Tiger, hvor hen nå det måtte være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leter fortvilet etter hvit vinterkåpe selv, tror jeg ender opp med å måtte su selv.. Finner ikke noe hos LeneV lenger, må være utsolgt. Men skal jammen prøve Tiger, hvor hen nå det måtte være.

Vet at de har flere slike kåper igjen i Bergen på Lene V, finn ut hvilken str. du bruker og ring rundt å hør. Tror kåpen var i S, M, L og XL :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har sett en off-white, ikke pusete, enkel jakke/kåpe på Cubus. Syntes at den var ganske fin hvis man skal ha det enkelt, men ikke typisk "brudete"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...