Gå til innhold

Waco da.

Stein

Anbefalte innlegg

Jeg ser du får reaksjoner, og det er det du er ute etter også ser jeg.

Greit nok det er et diskusjons forum, men, ja jeg vil kalle det mere krangling der du skriver.

Mener ikke dette som personangrep, jeg har lest rundt på mange av dine innlegg, og greit nok du siterer mange store folk og bragder, vent så kan jeg også slå opp ei bok og sitere enda mere, og du sier kvinner er underdannet, ble du slått av din mor?? har en kvinne gjordt deg så vondt at du skal hevne deg på alle?

Jeg synest du bare er provoserendes, hvorfor?

Jeg får vel masse dritt fra deg pga av det jeg skriver, men vettu hva, jeg bryr meg fint lite, dette blir det første og siste jeg gidder og bry meg, andre som har synspunkter??

En ting til Waco: Hadde du vært der jeg jobber, burdte du regna med ganske HARD medfart UT døra, hehehe.

mvh Stein.

ps: Jeg er av den oppfattning av at Milla skriver MASSE bra her inne jeg icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda Stein, men nå er ikke jeg her for å sjekke damer... mer for å diskutere viktige temaer som angår oss allesammen....

Men jeg synes vi bør bremse persontrakkaseringene, for er dere uenige, så får dere heller angripe problemstillingene enn meg som privatperson....

Waco

*Ja jeg skjønner at du mente det godt...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...