shuzs Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 Heisann! Jeg og kjæresten min har vært sammen i 3 år i august. I den forbindelse ønsker vi å gjøre noe hyggelig sammen til å minnes denne dagen. Jeg har foreslått utenlandsturer, men det er dessverre ikke aktuelt ettersom han jobber mye. Er det noen kreative jenter som kan tipse meg om noe hyggelig vi kan gjøre sammen for å markere dagen?
Glorya82 Skrevet 8. juli 2011 #2 Skrevet 8. juli 2011 Så hyggelig, gratulerer Man kan jo gjøre det til en koselig dag i Norge og, man kan jo lage deilig piknik og ut å grille og kose seg ved sjøen eller lignende (avhengig av hvor dere bor. Ta en weekend samen og gjøre noe hyggelig som dere begge har interesse for. Kjøpe en liten gave til hverandre osv. Jeg og min samboer pleier å gå ut på et litt finere sted å spise når vi har "jubileum" og så gir jeg ham alltid frokost på senga med hjerteformede lapper og hjemmelaget syltetøy, da blir han glad Så gir vi hverandre en liten gave eller noe, blomster, billetter til en konsert for eks. Trenger ikke være veldig komplisert for å få en minnerik og fin dag:) Men å finne på noe som dere begge synes er fint, hva med spa for to for eks?
shuzs Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2011 Tusen takk for kjempe bra svar! FIkk mange gode ideer nå! tusen tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå