Gå til innhold

SINNSYKT ØDELEGGENDE go TOTALT UTE A KONTROLL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,antagelig primært JENTER????? HELDIGVIS er ikke ALLE jenter som det motbydelige og egoistiske,empatiløse eksemplet av ett menneske uten ett eneste tegn til det som JEG hadde ønska meg,og det ENESTE sønnen min SKAL kunne KREVE av en mor,nemlig OMSORG og KJÆRLIGHET. DETTE mener JEG har en sammenheng,med at hun har en VARIG UTVIKLA SJELSEVNE og faktisk SLUTTA og vokse i hodet sitt,i det øyeblikket hun satte den FØRSTE sprøyta med HEROIN.MIN påstand er at DEN SPRØYTA,på hu og på ALLE ANDRE som måtte være BILLIGE,OG FINNE PÅ Å GJØRA NOE SÅ FØKKA,ødelegger følelseslivet dems for EVER.For i ettertid begynte a å jobbe for Bente Lyon,el på ett HOREHUS da,om du vil.Saken er at jeg for ca 5 år siden,var UFB,og traff denne jenta gjennom en kompis.Jeg fikk MILDT SAGT SJOKK,over å SE hvordan hun LEVDE sammen med to små barn,i det JEG velger å kalle EN SØPPLEDYNGE av en leilighet på Årvoll i Oslo,med disse to ungene vassende rundt blandt søppel og jønkiser.De hadde what so ever INGEN oppfølging,FØR barneværnet gikk inn og tok fra henne begge gutta for ALVORLIG OMSORGSSVIKT???? Jeg VAR der både FØR og etter,og så sjøl hva som skjedde UTEN å kunne gjøre NOE med det. Men hei,detta blir en jævlig LANG story,så jeg går over til basic. D som skjedde,var at hu PLUTSELIG!? blei gravid,jeg sverga til DNA test som viste positivt,og ville i utgangspunktet ikke ha noen barn,og i HVERFALL IKKE med DEN jenta.Har forøvrig ikke barn fra før,og var hele tida hu var gravid,ett håp om at det aldri kom til å bli født. MEN så skjedde det jeg frykta,det blei en ,prematur født sønn med komplikasjoner både i hue og ræva fra dag 1,for NOEN som SVERGA for å gi LIVSNØDVENDIG NØDHJELP,og en mor som VISSTE hun ikke var fødedyktig SØRGA etter MIN mening,å bestemme MIN framtid,med en sønn som ikke bare hadde 2 hjerneblødninger,men som i TILLEGG etterhvert blei ærklært blind,ett liv i det TOTALE MØRKET og syns detta var både STORT og FLOTT,MIN mening om hva JEG SYNTES,blei bare ignorert som om jeg var en DRAPSMANN. Men ok,gutten er født,og JA JEG KJENNER DE FØLELSENEsom man NORMALT skal ha ,pluss moms. MEN det som SÅ skjer, er at jeg jo hele tida har vært OVERBEVIST om at dama har knulla rundt,og derfor sendfer henne den ene stygge meld etter den andre.Men jeg hadde IKKE bevis FØR HU innrømmet det sjøl,og fikk den typen til å ringe meg,og drapstrue meg.Siden er det sånn,at hun gjør ALT for at jeg ikke skal få treffe sønnen MIN,og det siste var at polti ringte meg og skulle forkynne ett BESØKSFORBUD,MOT HENNE,HEHE,NOE JEG ALDRI UANSETT VILLE FORSØKT Å BESØKE,men siden sønnen min SELVSAGT bor hos henne på nåværende tidspunkt,har hun jo klart å avskjære HAN for å bli kjent med en OMSORGSFULL og KJÆRLIG far,siden JEG ALDRI HAR DYTTA SPRØYTER GJENNOM noen steder. Men har SELVSAGT ALLT GRUNNLAGET og HAR kontakta advkat,HAR meklings atteat og bare går rundt som en Zombie og ikke får jobba el tenkt noe annet ENN om jeg skal skyte meg SELV,eller HU,FØRST????? PLEASE DAMER,med ett VERIFULLT LIVSINNHOLD,hjeeeelp meg,gi meg NOE.....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Dette er litt vanskelig å lese... Hvis du lager noen avsnitt innimellom klarer jeg lettere å lese det, så skal jeg gi deg et svar :)

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Dette er litt vanskelig å lese... Hvis du lager noen avsnitt innimellom klarer jeg lettere å lese det, så skal jeg gi deg et svar :)

Enig. Og ts burde ikke bruke så mange STORE BOKSTAVER fordi det da blir MYE VANSKELIGERE å lese. Det hele blir så OPPSTYKKET.

Bare for å eksemplifisere litt. Et annet tips til ts: Sett deg ned, tell til ti (eventuelt til titusen hvis det er nødvendig) og pust. Det er lurt å være litt i balanse når man skriver et innlegg. Innlegg som er skrevet i raserianfall blir slitsomme å lese for andre og du får nok bedre svar om du skriver litt roligere.

• Liker 9
Skrevet

Eh... Dette burde du kanskje ha tenkt på FØR du putta pikken din inn i henne???? Du virker som en oppegående mann som burde skjønne at sånnt kan det bli barn av. Skjønner at dette er frustrerende, men ta deg sammen. Det hjelper hverken deg elelr ungen at du tar avgårde sånn. Og så bør du la advokaten din hjelpe deg med saken din.

• Liker 12
Skrevet

Hvorfor har du sex med et så stusselig kvinnfolk som du så tydelig forakter og det uten å beskytte deg mot en situasjon du er helt klar på at du ikke ønsker? Hun har ikke valgt at du skal bli pappa, det valget tok du helt selv idet du lå med henne.

Jeg synes også at du snakker litt vel respektløst om ditt eget barn, "komplikasjoner i hue og ræva"?!

Men når det er sagt så har du fått deg en dyrkjøpt lærepenge. Mine råd er:

1: Ikke send hatefulle eller negative meldinger til henne. Det skader kun deg.

2: Snakk med barneværnet og prøv å få til en samtale eller ordning.

3: Gjør hva du kan for å gi sønnen din et godt og verdig liv.

4: Det som har skjedd har skjedd, prøv å gjøre det beste ut av det.

Jeg ønsker deg og spesielt sønnen din lykke til. Husk at han er den uskyldige i dette og burde ikke lide pga valg som andre har tatt for han.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Eh... Dette burde du kanskje ha tenkt på FØR du putta pikken din inn i henne???? Du virker som en oppegående mann som burde skjønne at sånnt kan det bli barn av. Skjønner at dette er frustrerende, men ta deg sammen. Det hjelper hverken deg elelr ungen at du tar avgårde sånn. Og så bør du la advokaten din hjelpe deg med saken din.

enig, prevensjon finner faktisk..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke helt sammenhengen her. Du vet om hennes forhistorie. Du mener at hun er litt "kort". Allikevel så hadde du ubeskytttet sex med henne. Hvor var dine hjerneceller?

• Liker 7
Gjest Illiya
Skrevet

Jeg ser ikke helt sammenhengen her. Du vet om hennes forhistorie. Du mener at hun er litt "kort". Allikevel så hadde du ubeskytttet sex med henne. Hvor var dine hjerneceller?

Høres veldig ut som han utnyttet at hun var svak og nede. Merkelig at han lå med en han hadde så lite til overs for, det hadde ikke jeg gjort!

Deretter kommer han på banen og kritiserer for både at hun fikk ungen, at ikke alt var i orden med den, og måten hun behandler ungen på nå!

Ja, ikke alltid man skjønner seg på det!

• Liker 3
Gjest hilde
Skrevet

Herregud, om det virkelig er så elendig som du sier for de barna så må du kontakte barnevernet slik at de får tatt fra henne ungene. Du kan fortsatt komme på besøk til de om du er skikket til det.

Skrevet (endret)

Herregud, om det virkelig er så elendig som du sier for de barna så må du kontakte barnevernet slik at de får tatt fra henne ungene. Du kan fortsatt komme på besøk til de om du er skikket til det.

Han skriver at BV har omsorgen for de to eldste. Han er far til en multihandicappet sønn han ønsker mere samvær med.

Synes du fikk noen gode råd over her.

Gjør det beste ut av situasjonen.

Ikke send henne meldinger, det hjelper ikke gutten din.

Vær en god far for ham så mye du kan.

Fortiden kan du ikke gjøre noe med, fremtiden ligger i dine hender :)

Lykke til!

Endret av La Guapa
  • Liker 1
Gjest hilde
Skrevet

Hva får barnevernet til å tro at hun kan ta vare på et multihandikappet barn når hun ikke er i stand til å ta seg av to friske barn?

Gjest Gjest
Skrevet

neste gang du treffer ei dame som bor i en søppeldynge av en leilighet med to små barn, som vaser blant jønkiser og narkotika, som sjokkerer deg osv....

IKKE KNULL HENNE!!!! :)

• Liker 6
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg takker for alle innspill i sakens anledning,og tar ALT til etteretning. Det er mitt første barn,og jeg er faktisk helt lost.. OG når det gjelder det med prevansjon,så blei jeg fortalt at jeg ikke behøvde å tenke på det,siden hu brukte p-sprøyter. Veit ikke hva jeg skal tru lenger. gutten er 5 mnd gammel,og hu har mer el mindre nekta meg og se han hele veien. Så fort hu var ute a sjukehuset,starta kjøret. Noe jeg antar har en sammenheng med at hu under hele sjukehus oppholdet hadde ordna seg en ny type,som faktisk i ettertid har klart å sende neg en melding,om at jeg skal la sønnen MIN være??????!!!!!!!!! Faan,det er vel ikke så jævli rart at folk blir skutt,i detta landet. For det var uansett det JEG følte for å gjøre da den kom. Jeg var å banka på døra vær eneste dag,i håp om å få sett at alt var ok med gutten,men endte opp med å få besøksforbud,mot mora,noe som jo igjen,automatisk gjør at jeg antagelig ALDRI får blitt kjent med gutten,og som oxo vil sørge for at HAN blir avskåret fra å få den omsorgen og kjærligheten hans biologiske pappa har å gi bort. For jeg antar vel at denna nye typen,av en eller aan PSYK grunn,titulerer seg som pappa overfor ungen MIN....... Deppe,skuffa og JÆVLI FORBANNA

AnonymBruker
Skrevet

Men hvor er barnevernet nå da? Så lenge du ikke er fratatt foreldreretten så har du jo rett til å få se sønnen din. Da må du jo få en ordning med at noen bringer og leverer gutten tilbake slik at du ikke er i nærheten av moren. Jeg regner med barnevernet har oppsyn da moren er fratatt de to eldste barna? Du må ta kontakt med de.

Men med tanke på hvor ekstrem du virker, og det at du har besøksforbud, så er jeg ikke helt sikker på om barnevernet vil la deg se gutten.

Men uansett, det er ikke moren som skal få bestemme om du skal se sønnen din eller ikke. Det er barnevernet/fylkeskommune og domstol.

Du får kontakte advokat.

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Oppegående ... :klo:

Tragisk at unger må bli født inn i slike omstendigheter.

Involver barnevernet om du vil det beste for sønnen din. Slik som du beskriver situasjonen er det bedre om de overtar omsorgen enn at moren har han. Utrolig trist. :frown:

• Liker 3
Skrevet

Jeg minner om at det ikke er tillatt med dialekt eller sms-språk i forumet.

Kråkesaks.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Kråkesaks, moderator.

Skrevet

Jeg klarer ikke lese noe av det, jeg..

Gjest norah
Skrevet

Det at du uttrykker deg veldig voldsomt, og sier rett ut at du har hatt lyst å skyte henne og deg selv - i begge dine innlegg, er vel noe av grunnen til at du ikke kommer så langt i kampen om omsorg.

Dersom din versjon er sann tenker jeg at dette barnet ville hatt det best hos fosterforeldre. Helt ærlig.

Uansett så kan du skaffe deg advokat - og mitt tips er; slutt å oppsøke henne, og slutt å bruk drapstrusler(som jo et ønske om å bruke våpen mot noen er).

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

bare går rundt som en Zombie og ikke får jobba el tenkt noe annet ENN om jeg skal skyte meg SELV,eller HU,FØRST?????

Faan,det er vel ikke så jævli rart at folk blir skutt,i detta landet. For det var uansett det JEG følte for å gjøre da den kom.

Ærlig talt. Se på det du selv skriver. I tillegg til at halvparten av det du skriver er uforståelig (usammenhengende setninger, umulig å vite hvem som har sagt og gjort hva, ord som mangler for å gi mening osv) så framstår du som truende og særdeles umoden. Nesten så jeg lurer på om du selv ikke er hakket bedre enn moren til barnet ditt, både når det gjelder rus og tankevirksomhet.

Mitt råd til deg er å sende bekymringsmelding til barnevernet. Sørg for at barnet blir hentet ut av situasjonen og blir plassert hos noen som kan ta seg av ham. Det høres ikke ut som om verken du eller moren er istand til å ivareta et barns behov, og særlig ikke et barn med handikapp. Gjør det som er best for barnet, nemlig å la det vokse opp i fosterhjem. Aller best hadde det jo vært om barnet kunne blitt adoptert av noen andre, men det er vel tvilsomt om begge foreldre her klarer å se langt nok til å skjønne at barnet ikke har det bra i dag.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...