AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Er det noen som har erfaringer med Quality Hotel Edvard Grieg i Bergen? http://www.choicehotels.no/choice/en/bergen-hotel-quality-no023-en?JSESSIONID=3F631B16DDC8A4F0CEEDA5E242F20663.chiweb09&rc=1&tab=0&cid=528398 Er det greie parkeringsforhold her? God frokost og fine rom? Jeg kommer til Bergen med bil og er ikke kjent, så vil helst ikke kjøre så mye i sentrum av byen for å lete etter et hotell der. Derfor tenker jeg å velge dette hotellet som er på Sandsli, og heller kjøre inn og parkere i Bygarasjen når jeg skal en tur til sentrum. Noen som vet om dette er dette en overkommelig rute for pysete meg?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 Er det noen som har erfaringer med Quality Hotel Edvard Grieg i Bergen? http://www.choicehotels.no/choice/en/bergen-hotel-quality-no023-en?JSESSIONID=3F631B16DDC8A4F0CEEDA5E242F20663.chiweb09&rc=1&tab=0&cid=528398 Er det greie parkeringsforhold her? God frokost og fine rom? Jeg kommer til Bergen med bil og er ikke kjent, så vil helst ikke kjøre så mye i sentrum av byen for å lete etter et hotell der. Derfor tenker jeg å velge dette hotellet som er på Sandsli, og heller kjøre inn og parkere i Bygarasjen når jeg skal en tur til sentrum. Noen som vet om dette er dette en overkommelig rute for pysete meg? Helt ok hotell. Har svømmebasseng Hotellene helt ute med flyplassen er nyere og mer moderne, men sikkert litt mer kronglete med parkering. Ruten sandsli-bygarasjen er kjempegrei! Motorvei og grei skilting hele veien. Er du interessert i shopping ligger det et stort kjøpesenter mellom sandsli og sentrum . Lagunen. Skal du være lenge i Bergen? Hvis du skal det ville jeg heller bodd i sentrum pga resturant og uteliv. Men forstår at du er litt stresset med kjøringen.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #3 Skrevet 7. juli 2011 Tusen takk for svar! Jeg så at hotellet lå som nr 3 på tripadvisor sine sider, så håper det er bra. Tror det er litt grei størrelse på rommene der? Vi er på gjennomreise, skal ha 2 netter men det blir bare 1 full dag i Bergen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå