Gå til innhold

Erfaringer med dette hotellet i Bergen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har erfaringer med Quality Hotel Edvard Grieg i Bergen?

http://www.choicehotels.no/choice/en/bergen-hotel-quality-no023-en?JSESSIONID=3F631B16DDC8A4F0CEEDA5E242F20663.chiweb09&rc=1&tab=0&cid=528398

Er det greie parkeringsforhold her? God frokost og fine rom?

Jeg kommer til Bergen med bil og er ikke kjent, så vil helst ikke kjøre så mye i sentrum av byen for å lete etter et hotell der. Derfor tenker jeg å velge dette hotellet som er på Sandsli, og heller kjøre inn og parkere i Bygarasjen når jeg skal en tur til sentrum. Noen som vet om dette er dette en overkommelig rute for pysete meg? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har erfaringer med Quality Hotel Edvard Grieg i Bergen?

http://www.choicehotels.no/choice/en/bergen-hotel-quality-no023-en?JSESSIONID=3F631B16DDC8A4F0CEEDA5E242F20663.chiweb09&rc=1&tab=0&cid=528398

Er det greie parkeringsforhold her? God frokost og fine rom?

Jeg kommer til Bergen med bil og er ikke kjent, så vil helst ikke kjøre så mye i sentrum av byen for å lete etter et hotell der. Derfor tenker jeg å velge dette hotellet som er på Sandsli, og heller kjøre inn og parkere i Bygarasjen når jeg skal en tur til sentrum. Noen som vet om dette er dette en overkommelig rute for pysete meg? :sjenert:

Helt ok hotell.

Har svømmebasseng :)

Hotellene helt ute med flyplassen er nyere og mer moderne, men sikkert litt mer kronglete med parkering.

Ruten sandsli-bygarasjen er kjempegrei! Motorvei og grei skilting hele veien.

Er du interessert i shopping ligger det et stort kjøpesenter mellom sandsli og sentrum . Lagunen.

Skal du være lenge i Bergen?

Hvis du skal det ville jeg heller bodd i sentrum pga resturant og uteliv. Men forstår at du er litt stresset med kjøringen.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg så at hotellet lå som nr 3 på tripadvisor sine sider, så håper det er bra. Tror det er litt grei størrelse på rommene der?

Vi er på gjennomreise, skal ha 2 netter men det blir bare 1 full dag i Bergen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...