momo Skrevet 18. november 2003 #1 Skrevet 18. november 2003 Vi skulle egentlig gifte oss 21 august 2004, men hadde mest lyst til 6 mars 2004, som er våres 5 års dag. Men regna med at det ville vi aldri klare og spare nok penger til, men nå har vi plutselig fått noen uventa penger, og plutselig var muligheten der. Så da gifter vi oss 6 mars 2004. Så nå gleder jeg meg masse og er kjempeglad for at vi får gifte oss på en så spesiell dag. Også er jeg kjempestressa og begynner å få litt panikk. Men jeg tror det går kjempebra. Fikk ordna kirke i dag. Har en del lokaler vi vet er ledig. Så da må vi dra rundt og se den uka her. Har bestilt kjole og den kommer om noen uker. I går var jeg på Løiten lys og kjøpte bordløpere, servietter og masse lys. Har brudepikekjole. Så må jeg begynne og ordne med innbydelser, for de må sendes ut etter jul. Jippi vi skal gifte oss på 5 års dagen vår!
Gjest Tex Skrevet 18. november 2003 #3 Skrevet 18. november 2003 Sporty gjort å kutte ventetida med så mange måneder!! Lykke til det går så bra skal du se!! Klem.....
Gjest MrsL Skrevet 18. november 2003 #4 Skrevet 18. november 2003 Lykke til Skulle gjerne korta ned ventetida jeg også.........
tuji Skrevet 18. november 2003 #5 Skrevet 18. november 2003 Det går helt fint, du har nok av tid! Hvis man er effektiv går det ganske raskt å arrangere bryllup!
Måne Skrevet 18. november 2003 #6 Skrevet 18. november 2003 Oj, det ble plutselig ikke så lenge til det... Lykke til!!!
Pip Skrevet 18. november 2003 #7 Skrevet 18. november 2003 Du har plenty av tid - garantert! Berre få gjort dei aller 'største' tinga no - lokaler, mat etc., og fordele litt ansvar til andre, så går dette kjempefint!Lukke til!
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 19. november 2003 #8 Skrevet 19. november 2003 Så flott! :D Da ble det enda en vinterbrud her inne da! Dere skal i ilden bare ei uke etter oss, og vi har ikke ordnet mye ennå, har kjole og lokale, det er stort sett alt... Men vi skal ha et lite bryllup da, så det er ikke så mye styr.
Gjest Bertine Skrevet 19. november 2003 #9 Skrevet 19. november 2003 gratulerer skulle ønske vi også kunne fremskyndet det.. men men.. lykke til med planleggingen!! :D
Snurre Skrevet 19. november 2003 #10 Skrevet 19. november 2003 Så moro, du har masse av tid på deg jenta mi. Jeg gifter meg 1 uke før deg og har gjort mest den siste måneden. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå