Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke en eneste tråd som virker seriøs, må vel vente til det blir rush i august og alle spør om de skal skilles...

Er alle på ferie?

Kan begynne med å fortelle at jeg har det helt fint og driver og hjelper en garnter, som jeg ikke er forelsket i engang (siden det er meg), men liker å få låne en hytte og padle, fiske og bade litt når jeg ønsker det.

Utetoalett i deler av tiden, men ikke mer.

Planen til helga: dra ut og bade og svømme alene i mørket.

Din hemmelige plan?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig i at det er kjedelig!! Jeg føler det ble kjedeligere her den dagen forumet ble gjort om på. Jeg tror mange gjester/nye brukere ikke finner Generell Debatt og dermed ikke vet hvor de kunne lagt innlegget sitt.

Jeg skal kjøpe leilighet for første gang. Iiiiik

AnonymBruker
Skrevet

Ja, litt mye fjas og rare seksualspørsmål for tida! Gjør det vanskeligere å luke ut de interessante trådene!

Oooh, leilighet blir spennende! Har så lyst til å kjøpe leilighet selv, er veldig lei av kollektivlivet... Selv skal jeg på jobb i helga, hurra for meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes også generell debatt burde vært det første man møter på når man kommer på kg, enten som ny eller gammel bruker.

Gratulerer med leilighet eller tanken på det, i følge meg bør man kanskje kjøpe nå og binde renta for litt mer enn fem år, hvis man har tenkt å bo der selv. ...men hvis man er studenter og har litt egenkapital om par år, synes jeg ikke man skal binde seg til lån og kjøpe en ett-roms bare fordi det er sannslynlig og prognosene er /har vært positive.

Har sagt det jeg mener: Hvis du har ett eller to år igjen å studere, kan du ikke kjøpe fordi du kan risikere å bli sittende med en ett-roms hvis renta øker og det blir et bolig-krakk igjen. ...eh, heh?

eh, på grunn av at når du er ferdig utdannet, vil ikke du og kjæresten din ønske å bli heftet med renter over ti prosent, tolv prosent, fra banken deres. I alle fall ikke hvis dere ikke har lyst å bo der i så mange år.

Synes prisene på boliger har steget kraftig, og i Paris er oljepengene våre innom eiendomsmarkedet, prognosen er at i alle de store byene vil eiendomsprisene stige, men det kan kommme et boligkrack.

Det skjedde i 1887.

Men nå har jeg ikke mer gjeld, har aldri hatt mer gjeld enn da, klarte ikke betale rentene som ble over tolv prosent, for noen fjorten...

Skrevet

Helt enig i at det er kjedelig!! Jeg føler det ble kjedeligere her den dagen forumet ble gjort om på. Jeg tror mange gjester/nye brukere ikke finner Generell Debatt og dermed ikke vet hvor de kunne lagt innlegget sitt.

Jeg skal kjøpe leilighet for første gang. Iiiiik

:) Tror nok det går bra. Jeg har bundet min rente på endel x antall år, men det er fordi jeg vet at jeg skal bo der jeg bor. Er for i fare for renteøkninger.

Kjedlig at du er ab da. Hva er din drømmebolig? Mine er mange. :)

AnonymBruker
Skrevet

1987, mener du vel? :)

Foreldrene mine var gærninger og kjøpte nybygd hus i 1989, da jeg var lita jente. Det gikk fint. Men det blir nok med tanken for min del, må nok vente til jeg er ferdigstudert og faktisk har råd til huset! Har tenkt på det med boligkrakk, jeg også. Det ER fryktelig dyrt med hus for tida!

Folk bekymrer seg over å ta opp studielån, men husgjeld på mangfoldige millioner skal de ha...

Skrevet (endret)

Ja, riktig.

:)

Har lyst på hest, men må være glad jeg har noen millimeter hage.

Og det er jeg, dyrker det jeg kan på små arealer.

Endret av Alvina
Skrevet

Har ferie og har som plan for helga å få huset på rett kjøl igjen. Det står nå på skakke etter besøk. Har store planer ellers om å få slappet av litt og ta meg inn igjen. Det har jeg også hele neste uke til. Så reiser vi på tur...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...