Gå til innhold

Kraftig vibrator med lite lyd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere tips? Kan gjerne være med sånn utstikker til klitoris, men ingen nødvendighet! :-) Jeg har sånn svær magic wand eller hva det heter, men den durer noe sinnsykt og er veldig stor å ha med seg under sengekosen, så vil ha noe nytt.

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Vet ikke, men skulle ønske det fantes. ;)

Husk at om du legger en pute over mens du holder på, så bråker den mindre.

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke, men skulle ønske det fantes. ;)

Husk at om du legger en pute over mens du holder på, så bråker den mindre.

Men hvilken vibrator er din favoritt?

AnonymBruker
Skrevet

Den funker nok ikke for meg, må ha en kraftig en.. ;/

TS

Gjest bazibaz
Skrevet
Sånn har jeg lagt min elsk på nå. Åtte trinn for vibrering, men jeg har aldri klart mer enn tredje. Og jeg har stort sett alltid hatt behov for ganske kraftig stimulering. Syns ikke den bråker urovekkende mye akkurat, mindre enn min forrige. Og den er ganske hendig størrelsesmessig.
AnonymBruker
Skrevet

Sånn har jeg lagt min elsk på nå. Åtte trinn for vibrering, men jeg har aldri klart mer enn tredje. Og jeg har stort sett alltid hatt behov for ganske kraftig stimulering. Syns ikke den bråker urovekkende mye akkurat, mindre enn min forrige. Og den er ganske hendig størrelsesmessig.

Spennende! Takk for tipset, mulig jeg går til innkjøp av en sånn :jepp:

TS

Gjest bazibaz
Skrevet

Hvis ikke det blir den, har jo Fun Factory mye annet fint òg. :jepp: Jeg vurderer for tiden om jeg skal gå til innkjøp av denne.

AnonymBruker
Skrevet

Da var den første du nevnte bazibaz bestilt ;) Hihi.

TS

Gjest bazibaz
Skrevet

Håper du blir like fornøyd som meg da! :happy:

Gjest HunterLady
Skrevet

Hvis ikke det blir den, har jo Fun Factory mye annet fint òg. :jepp: Jeg vurderer for tiden om jeg skal gå til innkjøp av denne.

Den så herlig ut! Jeg vil ha! Skal ha den ja. :)

Måtte le litt når jeg så at den var miljøvennlig, men men. Fint for den! :gjeiper:

Gjest bazibaz
Skrevet

Haha, ja. Syns også det var et pussig salgsargument for en vibrator. :P Liker at jeg bare trenger én lader til de nyeste fra Fun Factory da.

Jeg endte forresten opp med å bestille den like etter at jeg skrev innlegget. :happy:

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg bestilte Baby Bug og vaginakuler istedet. :)

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har nå fått den rosa du snakka om bazibaz. Ble dessverre skuffet :( Jeg er nok en hard nøtt ja! Den skulle jo liksom kunne vibrere både på klitoris og i åpningen, men for meg var det for langt mellom kulene til at det passet. Og så var den for svak til at jeg klarte komme. Ble til at jeg måtte frem med "kjøkkenmaskinen" igjen. Gahh :kjefte:

TS

Gjest bazibaz
Skrevet

Åh, uff. Unnskyld. Mulig jeg har overvurdert hvor kraftig stimulering jeg trenger. Nå fikk jeg nesten litt dårlig samvittighet. :sukk:

Gjest Heloise
Skrevet (endret)

Har nå fått den rosa du snakka om bazibaz. Ble dessverre skuffet :( Jeg er nok en hard nøtt ja! Den skulle jo liksom kunne vibrere både på klitoris og i åpningen, men for meg var det for langt mellom kulene til at det passet. Og så var den for svak til at jeg klarte komme. Ble til at jeg måtte frem med "kjøkkenmaskinen" igjen. Gahh :kjefte:

TS

Ja den var ikke noe tess for meg heller! Så dyr og så dårlig :(

Kjøpte en anne vibrator fra FF også, den skuffet like mye. Vibratoren satt i hoved"skaftet" og ikke der den burde. Waste of money :(

Endret av Heloise
AnonymBruker
Skrevet

Neida, var ikke meningen å gi dårlig samvittighet. Jeg var nå villig til å prøve uansett, og prisen var ikke noe å tenke på for meg. Men jeg får lete videre etter den perfekte vibrator ;)

TS

Gjest HunterLady
Skrevet

Babybugen funker flott ihvertfall :)

Og vaginakulene er digge.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...