AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Hva betyr 20/10 Mbps? Vet det er hastigheten på internett, men aner ikke om det er mye eller lite, noen som vet?
FantasDick Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 (endret) Det vil si at du har 20 mbit Mbit nedlasting og 10 mbit Mbit opplasting. Vil tro det er mer enn nok! Edit; jeg skrev feil. Endret 9. juli 2011 av Zaphireh
Vidkun Skrevet 7. juli 2011 #3 Skrevet 7. juli 2011 Hvis jeg har regnet riktig vil det ta ca 30 minutter å laste ned en DVD med den farta. Og det er raskt.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #4 Skrevet 7. juli 2011 Takk så mye! Er vel nok til bare å lese aviser og slike ting da.
Surriball Skrevet 7. juli 2011 #5 Skrevet 7. juli 2011 Hvis du bare skal lese aviser og se på youtube hadde jeg kjøpt saktere internett enn det der Du hiver bare masse penger ut av vinduet hvis du ikke skal laste ned filmer ol.
Tonka Skrevet 7. juli 2011 #6 Skrevet 7. juli 2011 Ja jøss, du kan lese alle de norske avisene samtidig uten problem med 20/10. Som Surriball sier, hvis du ikke bruker nettet til noe annet enn å sjekke mail og lese aviser så har du ikke behov for 20/10-linje.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #7 Skrevet 7. juli 2011 Det skulle stå mer enn nok . Dette er et tilbud på en totalpakke med TV/internett, så greit å vite at jeg får skikkelig hastighet. Bruker nettet stort sett til enkle ting som avislesing og FB etc, men kan jo alltids lære seg og laste ned filmer =) TS
babord Skrevet 7. juli 2011 #8 Skrevet 7. juli 2011 Jeg har 20 MB linje, og det tar bare ca 20 min å laste ned en film, 10 min eller mindre for en episode av en serie. Streaming fungerer også fint, sånn at du slipper å laste ned, bare ser direkte på nettet. F.eks. www.icefilms.info er en fin side for å se div. serier og filmer(krever at du bruker Chrome, ellers er det styr).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå