Gå til innhold

hva er bollemus

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

Joda det tåler jeg absolutt..:) Er egentlig bare gøy å se hvor lett provosert folk blir. :ler:

Provosert å provosert, jeg liker bare å diskutere :nigo:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det er utrolig stygt gjort å si slikt om bollemus. Ingen jenter kan noe for det dersom de har bollemus, og å rakke ned på underlivet til ei jente kan gjøre veldig vondt. Å be jenter om å dra til klinikken for å ta fettsugning er totalt blåst

Lavmål og barnslig, rett og slett.

Ja, det er lavmål. Bare dumme gutter kan mene noe slikt. Bollemus er helt topp. Er gift en ei herlig jente med verdens herligste bollemus. Utrolig hvor mange dumme menn som gjester dette forum.

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil påstå at alle kvinner har bollemus, men noen mer enn andre. Og de gutter jeg har snakket med digger det ihvertfall. Og jeg har deilig bollemus :biggrin:

Enig! har hørt fra flere gutter at bollemus er fantastisk deilig og at de heller foretrekker bollemus fremfor noe annet. Jeg har ikke noe spesielt bollemus men skulle ønske jeg hadde det :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

Bollemus er ikke feit mus. Det er ikke fordi den er feit den stikker utover. :kjefte:

Man kan ikke fettsuge bollemusen vekk. Har man det, så har man det.

Ahhhh du er så ufattelig søt :rodmer: Fatter ikke hvordan du klarer å si så mye søtt :)

Gjest Gjest
Skrevet

Syns vanvittig synd på de jentene som har dette problemet.. Huff!

Du har sikkert en utrolig vakker penis. Krum, peker 67,856 grader til venstre, og full av vorter. Kom deg til en plastisk kirurg før jentene spyr.

Dagens google-oppgave: Søkeordene "anatomiske variasjoner","respekt" og "conduite og taktfullhet"

Skriv gjerne et sammendrag, og post det senere i tråden med dine nyvundne refleksjoner.

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Hvorfor er det å ha bollemus et problem egentlig? :klo:

Skrevet

Ahhhh du er så ufattelig søt :rodmer: Fatter ikke hvordan du klarer å si så mye søtt :)

:huh:

Nå er jeg ikke helt med. Hva var det som var så søtt med den setningen? :sukk:

Skrevet

Nettopp. Det er ikke noe man kan gjøre noe med. Synes forresten bollemus er sexy jeg da ;)

:lur:

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg har vondt av deg som må slite med en flat mus, stakkars deg. Gutter, eller menn flest synes en bollemus er mye deiligere, en skikkelig håndfull.

Endret av Belladonna
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har vondt av deg som må slite med en flat mus, stakkars deg. Gutter, eller menn flest synes en bollemus er mye deiligere, en skikkelig håndfull.

:skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Problem?

Det er da utrolig sexy og rett så opphissende.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes vanvittig synd på deg som har flat mus. Huff stakkars deg!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes vanvittig synd på deg som har flat mus. Huff stakkars deg!

Mus er mus. Jeg syns ikke vi skal gjøre narr av noen typer mus, fordi man har den man har.

Selv om det ikke er pent å si at man syns bollemus er stygt :nei: .

Endret av Chiyo
Gjest NozMonster
Skrevet

haha!virker som du føler deg sterk truffet. Sorry om du har en bollemus og følte deg dizzet på noen måter.

kom med disse frekkhetene dine uten å feige deg vekk som AB a!

hvis det var du som sa at man bør fettsuge bollemus, så tror jeg du er litt vel uvitende. bollemus har jo noe med beinstrukturen å gjøre, men kan bør jo kanskje opperere og file beinstrukturen til å bli helt flat ja! KJEMPELURT :ironi:

Gjest NozMonster
Skrevet

:skratte: så søt du er!!! en håndfull med pupp, eller en håndfull mus... det er bra det ikke er så vanskelig å glede dere nydelige mannfolk :) for sjansen for at jenta har en av delene, er jo dobbelt så stor som bare at hun har en håndfull med pupp :fnise:

Skrevet (endret)

...

Endret av iRack
Skrevet

Bollemus er egentlig en betegnelse på mer fett/kjøtt enn gjennomsnittet ved underlivet. End of discussion på hva bollemus er.

-Domino

AnonymBruker
Skrevet

(...)

Ellers tror jeg dette bildet er av en særlig mager jente der musbakken blir spesielt fremhevet.

For et fantastisk bra ord! Må nok legge det til i vokabularet :D

Ingenting feil med bollemus overhodet, det første bildet som var postet var bare hot.

Skrevet

Idiotisk at jeg syns synd på de som har bollemus...? øøh. Har ikke gjort narr eller snakket stygt om noen. Bare sier det virker som en uheldig situasjon.

Ikke greit å være så lett antennelig, om du legger deg oppi så små bagateller.

Hva om naturen hadde gitt DEG en bollemus da, og du var vant til den fra du var liten?? Og noen hadde sagt stygge ting om deg på grunn av den?? Tenk deg om!! har bollemus,og er superstolt av den, for ALLE menn digger den!!! Myk og god, ingen knokkelsex sier de ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...