Gjest 96 Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 hei, lurer på hva bollemus er for noe? Vet at det er en type..fitte. Men hvordan ser det ut?Og hvorfor blir det kallet det?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 (endret) http://bloggfiler.no/sexxtacy.blogg.no/images/980863-7-1291106225297.jpg Bollemus. img-tags fjernet Bond, mod Endret 17. juli 2011 av Bond 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #3 Skrevet 7. juli 2011 Syns vanvittig synd på de jentene som har dette problemet.. Huff!
Gjest HunterLady Skrevet 7. juli 2011 #4 Skrevet 7. juli 2011 Bollemus er nam. Blir litt lesbisk når jeg ser slike! 4
Pimp Skrevet 7. juli 2011 #5 Skrevet 7. juli 2011 Bollemus er nam. Blir litt lesbisk når jeg ser slike! ditto;)
Gjest Pzzt Skrevet 7. juli 2011 #7 Skrevet 7. juli 2011 Jeg syntes det er utrolig stygt gjort å si slikt om bollemus. Ingen jenter kan noe for det dersom de har bollemus, og å rakke ned på underlivet til ei jente kan gjøre veldig vondt. Å be jenter om å dra til klinikken for å ta fettsugning er totalt blåst Lavmål og barnslig, rett og slett. 1
Gjest Raindrops Skrevet 7. juli 2011 #8 Skrevet 7. juli 2011 Syns vanvittig synd på de jentene som har dette problemet.. Huff! Problem? Hvordan i alle dager kan det være et problem? Det ser bra ut, og fitta fungerer fortsatt som den skal. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #9 Skrevet 7. juli 2011 Problem? Hvordan i alle dager kan det være et problem? Det ser bra ut, og fitta fungerer fortsatt som den skal. For all del, all kred til de som trives med det. Men jeg personlig kunne IKKE tenke meg å hatt det, og derfor syns jeg automatisk synd på de som har det..
Gjest Raindrops Skrevet 7. juli 2011 #10 Skrevet 7. juli 2011 For all del, all kred til de som trives med det. Men jeg personlig kunne IKKE tenke meg å hatt det, og derfor syns jeg automatisk synd på de som har det.. Da er det vel strengt tatt du som har et problem, ikke de som har bollemus. 8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #12 Skrevet 7. juli 2011 Da er det vel strengt tatt du som har et problem, ikke de som har bollemus. haha!virker som du føler deg sterk truffet. Sorry om du har en bollemus og følte deg dizzet på noen måter.
Gjest Raindrops Skrevet 7. juli 2011 #13 Skrevet 7. juli 2011 haha!virker som du føler deg sterk truffet. Sorry om du har en bollemus og følte deg dizzet på noen måter. "Dizzet"? Virkelig? Jeg har nok ikke bollemus selv nei, jeg syntes bare du skrev noe idiotisk, og følte for å kommentere det. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #14 Skrevet 7. juli 2011 "Dizzet"? Virkelig? Jeg har nok ikke bollemus selv nei, jeg syntes bare du skrev noe idiotisk, og følte for å kommentere det. Idiotisk at jeg syns synd på de som har bollemus...? øøh. Har ikke gjort narr eller snakket stygt om noen. Bare sier det virker som en uheldig situasjon. Ikke greit å være så lett antennelig, om du legger deg oppi så små bagateller.
Gjest Raindrops Skrevet 7. juli 2011 #15 Skrevet 7. juli 2011 Idiotisk at jeg syns synd på de som har bollemus...? øøh. Har ikke gjort narr eller snakket stygt om noen. Bare sier det virker som en uheldig situasjon. Ikke greit å være så lett antennelig, om du legger deg oppi så små bagateller. Idiotisk at du får det til å virke som om det er et problem å ha bollemus. Noe som er så normalt og uproblematisk som burde ikke bli sett på som en skavank. Hvis du ikke tåler å få svar på meningene dine så forstår jeg ikke helt hva du gjør her. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #16 Skrevet 7. juli 2011 Idiotisk at du får det til å virke som om det er et problem å ha bollemus. Noe som er så normalt og uproblematisk som burde ikke bli sett på som en skavank. Hvis du ikke tåler å få svar på meningene dine så forstår jeg ikke helt hva du gjør her. Joda det tåler jeg absolutt.. Er egentlig bare gøy å se hvor lett provosert folk blir.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #17 Skrevet 7. juli 2011 Jeg vil påstå at alle kvinner har bollemus, men noen mer enn andre. Og de gutter jeg har snakket med digger det ihvertfall. Og jeg har deilig bollemus 2
Chiyo Skrevet 7. juli 2011 #18 Skrevet 7. juli 2011 Bollemus er ikke feit mus. Det er ikke fordi den er feit den stikker utover. Man kan ikke fettsuge bollemusen vekk. Har man det, så har man det.
Gjest forståsegpåer Skrevet 7. juli 2011 #19 Skrevet 7. juli 2011 Slik er det for alle mennesker. Mer eller mindre naturlig fettlag på forskjellige deler av kroppen. Denne kvinnen har naturlig mer fattlag rundt kjønnsorganet. Men samtidig er hun kanskje heldig å være slank og fin der vi andre gjerne skulle ha mindre fettlag, lår, hofter osv. Og hun er så heldig at når hun står oppreist og har klær på er det ingen som ser hennes kanskje uønskede fettlag. Ellers tror jeg dette bildet er av en særlig mager jente der musbakken blir spesielt fremhevet.
smalls Skrevet 7. juli 2011 #20 Skrevet 7. juli 2011 Bollemus er ikke feit mus. Det er ikke fordi den er feit den stikker utover. Man kan ikke fettsuge bollemusen vekk. Har man det, så har man det. Nettopp. Det er ikke noe man kan gjøre noe med. Synes forresten bollemus er sexy jeg da 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå