Gå til innhold

Nytt brukernavn??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har tenkt litt på å få meg et nytt brukernavn.

Men vet ikke helt hva jeg har lyst på. Noe tøft, morsomt og spesielt.

Finnes det noen smarte sjeler der ute med noen ufattelige gode forslag??

:blomst_opp: Takker for alle kjempgode forslag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

:o Ikke bytt, du er jo Merete jo! Skal du bli sånn "Lasse-Mathias-Juggernaut-Arketypen-Maskemannen-"dame du a? :cry: *med Karius og Baktus-stemme" Ikke gjør det Merete. ikke gjør det Merete, Pføy...Pføy"

:ler: Bare min beskjedne mening. Ellers er jo GlamourMerete et verdig nick :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... hva med Vierge Modern etter Edith Södergrans dikt med samme navn... Veldig bra!

Vierge betyr ung kvinne og modern - vel moderne selvfølgelig

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du MENER?????? :engel:

(Savner tigern jeg.. :oops: )

.. men når jeg endelig hadde vent meg til dere... og så bytta dere igjen.. (og dessuten hadde du flytta fra nabon.).. så jeg måtte tenkte - og det holder hardt innimellom :sjarmor: - så det eneste som mangler er at dere skifter navn også... så er jeg helt ute og kjører....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Savner tigern jeg.. :oops: )

.. men når jeg endelig hadde vent meg til dere... og så bytta dere igjen.. (og dessuten hadde du flytta fra nabon.).. så jeg måtte tenkte - og det holder hardt innimellom :sjarmor: - så det eneste som mangler er at dere skifter navn også... så er jeg helt ute og kjører....)

*Klemmer litt på Lillebille* :klem2:

Se på avataren min nå da - nå er det fremdeles Brigitte, men med pusepels... Kult hva!? Skjønte det nå???

Og når det gjelder signature... Alvorlig talt Lille Bille - du har godt av å trimme hodet litt i blant :fy:

You'll thank me later :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Klemmer litt på Lillebille* :klem2:

Se på avataren min nå da - nå er det fremdeles Brigitte, men med pusepels... Kult hva!? Skjønte det nå???

Og når det gjelder signature... Alvorlig talt Lille Bille - du har godt av å trimme hodet litt i blant :fy:

You'll thank me later :wink:

.. akkurat som om ikke jeg får nok trim... e'kke mange her som er i sånn aktivitet... :ler:

Skjønte det med Birgitte... men jeg er innerst inne en meget konservativ skjel.. (leter du langt nok inn hvertfall)... -- så ikke bytt mer en en ting av gangen da hvertfalll.. da kommer bena mine til å gå helt i kryss... (og da ikke bare for Løwen eller andre som trenger det)... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ikke bytt mer en en ting av gangen da hvertfalll.. da kommer bena mine til å gå helt i kryss...

Speiderord! *giv akt smiley* :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på å få meg et nytt brukernavn.

Men vet ikke helt hva jeg har lyst på. Noe tøft, morsomt og spesielt.

Finnes det noen smarte sjeler der ute med noen ufattelige gode forslag??

:blomst_opp: Takker for alle kjempgode forslag!!

Syns du allerede har et tøft, morsomt og spesielt nick jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...