Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #1 Del Skrevet 18. november 2003 Har tenkt litt på å få meg et nytt brukernavn. Men vet ikke helt hva jeg har lyst på. Noe tøft, morsomt og spesielt. Finnes det noen smarte sjeler der ute med noen ufattelige gode forslag?? :blomst_opp: Takker for alle kjempgode forslag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. november 2003 #2 Del Skrevet 18. november 2003 :o Ikke bytt, du er jo Merete jo! Skal du bli sånn "Lasse-Mathias-Juggernaut-Arketypen-Maskemannen-"dame du a? *med Karius og Baktus-stemme" Ikke gjør det Merete. ikke gjør det Merete, Pføy...Pføy" Bare min beskjedne mening. Ellers er jo GlamourMerete et verdig nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2003 #3 Del Skrevet 18. november 2003 Tja... hva med Vierge Modern etter Edith Södergrans dikt med samme navn... Veldig bra! Vierge betyr ung kvinne og modern - vel moderne selvfølgelig Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. november 2003 #4 Del Skrevet 18. november 2003 Ikke bytt!!! (Det er ille nok med alle disse avatarbyttene hele tiden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2003 #5 Del Skrevet 18. november 2003 Ikke bytt!!! (Det er ille nok med alle disse avatarbyttene hele tiden) Hva er det du MENER?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. november 2003 #6 Del Skrevet 18. november 2003 Hva er det du MENER?????? (Savner tigern jeg.. :oops: ) .. men når jeg endelig hadde vent meg til dere... og så bytta dere igjen.. (og dessuten hadde du flytta fra nabon.).. så jeg måtte tenkte - og det holder hardt innimellom - så det eneste som mangler er at dere skifter navn også... så er jeg helt ute og kjører....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 18. november 2003 #7 Del Skrevet 18. november 2003 Ikke bytt!!! (Det er ille nok med alle disse avatarbyttene hele tiden) Ja, pokkern heller :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. november 2003 #8 Del Skrevet 18. november 2003 Hva er det du MENER?????? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2003 #9 Del Skrevet 18. november 2003 (Savner tigern jeg.. :oops: ) .. men når jeg endelig hadde vent meg til dere... og så bytta dere igjen.. (og dessuten hadde du flytta fra nabon.).. så jeg måtte tenkte - og det holder hardt innimellom - så det eneste som mangler er at dere skifter navn også... så er jeg helt ute og kjører....) *Klemmer litt på Lillebille* :klem2: Se på avataren min nå da - nå er det fremdeles Brigitte, men med pusepels... Kult hva!? Skjønte det nå??? Og når det gjelder signature... Alvorlig talt Lille Bille - du har godt av å trimme hodet litt i blant :fy: You'll thank me later Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. november 2003 #10 Del Skrevet 18. november 2003 *Klemmer litt på Lillebille* :klem2: Se på avataren min nå da - nå er det fremdeles Brigitte, men med pusepels... Kult hva!? Skjønte det nå??? Og når det gjelder signature... Alvorlig talt Lille Bille - du har godt av å trimme hodet litt i blant :fy: You'll thank me later .. akkurat som om ikke jeg får nok trim... e'kke mange her som er i sånn aktivitet... Skjønte det med Birgitte... men jeg er innerst inne en meget konservativ skjel.. (leter du langt nok inn hvertfall)... -- så ikke bytt mer en en ting av gangen da hvertfalll.. da kommer bena mine til å gå helt i kryss... (og da ikke bare for Løwen eller andre som trenger det)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2003 #11 Del Skrevet 18. november 2003 så ikke bytt mer en en ting av gangen da hvertfalll.. da kommer bena mine til å gå helt i kryss... Speiderord! *giv akt smiley* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. november 2003 #12 Del Skrevet 18. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 18. november 2003 #13 Del Skrevet 18. november 2003 Har tenkt litt på å få meg et nytt brukernavn. Men vet ikke helt hva jeg har lyst på. Noe tøft, morsomt og spesielt. Finnes det noen smarte sjeler der ute med noen ufattelige gode forslag?? :blomst_opp: Takker for alle kjempgode forslag!! Syns du allerede har et tøft, morsomt og spesielt nick jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #14 Del Skrevet 18. november 2003 Syns du allerede har et tøft, morsomt og spesielt nick jeg :D eh....ok da!!! Merete er jo kul da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå