AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Heisann! Jeg og en god venninne var på byen sammen for to kvelder siden. Vi hadde planlagt at jeg skulle sove over hos henne etter byen. Når kvelden nærmet seg slutten hadde venninna mi funnet en flott kar som hun skulle ha med seg hjem. Jeg hadde ingen med meg. I taxien på vei hjem prata vi smått om å ha trekant. At vi skulle dele på denne karen. Og med slik ble det... Han var skikkelig gentleman og delte på oss 50 %. Jeg følte ikke at det var noe "den ene jenta mer enn den andre". Dagen etterpå viste det seg å være en veldig kjekk kar. Han bedde oss ut på cafe, men vi kunne desverre ikke. Han hadde ingen hastverk med å måtte gå hjem eller noen ting. Etter noen timer med kos i sengen så kjørte venninna mi han og jeg hjem (hver for oss). Første stopp var å sette han av. Vi ble invitert en liten tur inn i hans leilighet for å se hvordan han bodde. Etterpå kjørte jeg og venninna mi avgårde. Vi prata litt og hun sa hun følte på seg at han var mer "på meg" enn med henne. Da jeg og han kyste før vi sa farvell og at hun og han bare gav en klem ol. Jeg synes absolutt ikke at det virket som han var mer på meg eller noe. Helt til det plutselig tikket inn en melding fra han når jeg satt i bilen sammen med venninna mi, hvor han sa at jeg måtte ha en fin dag. Jeg ble helt paff og visste ikke om jeg skulle si det til venninna mi. Jeg valgte å ikke si det for å unngå å såre henne for jeg vet om at dersom jeg hadde tatt med en gutt hjem og delt han med en venninne og han etterpå var mer på henne så hadde jeg blitt veldig såret. Saken er at i dag ringte han meg plutselig å spurte om å joine han på en kaffe i dag i byen. Jeg ble paff å sa jeg ikke kunne for jeg skulle handle. Han spurte om vi kunne gjøre det senere, og jeg svarte med kanskje. Fikk etterpå en melding hvor han igjen ba meg ha en fin dag, hvor han også la med et bilde av seg selv. Denne har jeg ikke svart på. Jeg har prata med venninna mi så jeg vet at hun ikke har hørt noe fra han. Jeg har enda ikke fortalt det for jeg ville høre med hva dere synes jeg bør gjøre? Det som egentlig også er litt kjipt er at denne gutten er litt kjekk både personlighetsmessig og utseendesmessig etter hva jeg har fått inntrykk av. Må også bare legge til at når vi hadde sex så klarte han ikke å komme (alkohol eller presentasjonsangst) så kanskje det er derfor han er så giret på å møte meg. For å på en måte få fullføre?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 Hold deg unna. det virker som om venninna di også liker denne fyren. gutter er det nok av, venniner er skjeldnere og mere verdt! Hadde du vert min vennine hadde jeg blitt veldig såret og skuffet om det hadde skjedd noe mer bak min rygg. men slike ting er jo forskjellig fra person til person..
Malibulita Skrevet 7. juli 2011 #3 Skrevet 7. juli 2011 Kan du ikke høre hva hun tenker om han, da? Hvis er helt klar på at hun ikke er interessert så går det jo an å spørre om hun synes det er rart om du blir bedre kjent med han. Hvis hun virker som hun liker han litt så går det an å si at du vil holde deg unna i respekt for henne! 1
Nevian Skrevet 7. juli 2011 #5 Skrevet 7. juli 2011 Hmm...skummelt spør du meg. Med tanke på venninna mener jeg. Hvis hun også liker ham kan det fort bli klinsj. Det lukter litt sjalusi av det der hvis du begynner å treffe ham. Du må ihvertfall ikke begynne med det før du tar det opp med henne. Er også en mulighet for at hun vil si at det er greit at du treffer ham for å ikke være kjip mot deg, mens hun egentlig helst ser at du lar være. Og ettersom hun følte at han var litt mer på deg enn henne brydde hun seg tydeligvis nok til at hun bet seg merke i det...
Facepainter Skrevet 8. juli 2011 #6 Skrevet 8. juli 2011 Du burde absolutt være åpen om dette med henne. Et random ligg skal ikke være mer verdt enn en venn. 2
Arlandria Skrevet 10. juli 2011 #7 Skrevet 10. juli 2011 Ikke drep meg nå, dette er bare en tanke... men vil du ha en som du og venninna di har delt på? Personlig ville jeg ikke det, men no jugdement om du ikke anser det som noe viktig Bare vet med meg selv at det ville gnagd fryktelig utover i et forhold... Uansett, LYKKE TIL! Kommet noe lengre ang hva du skal gjøre? 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #8 Skrevet 10. juli 2011 Ikke drep meg nå, dette er bare en tanke... men vil du ha en som du og venninna di har delt på? Personlig ville jeg ikke det, men no jugdement om du ikke anser det som noe viktig Bare vet med meg selv at det ville gnagd fryktelig utover i et forhold... Uansett, LYKKE TIL! Kommet noe lengre ang hva du skal gjøre? TS her! OPPDATERING Jeg har tenkt tanken.. og tror neppe det! Men hadde jo vært artig å date litt eller noe om det så hadde vist seg at han var "drømmemannen" så tror jeg at jeg kunne levd med det.. men det tror jeg neppe han er. Bra mann, men ikke den beste! Jeg fortalte det til venninna mi og det virka ikke som hun brydde seg så mye, hun svarte bare "åja, ok". Jeg spurte om hun ville møte han mer og hun svarte med: " vet ikke, har ikke tenkt på det". Han spør fremdeles om jeg vil møte han for en kaffe eller om jeg vil "sove hos han uten sex" så magefølelsen min sier han savner kos/sex.... Argh.. ikke lurt å sex med en "postensiell" i alle fall. Blir jo bare betatt, og så er det vanskeligere å få han på kroken etterpå i og med at man har hoppet til køys!
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #9 Skrevet 10. juli 2011 Du kan jo snakke litt med venninna di og legge det fram på den måten at DU tenker mye på han. Og spør hva hun gjør? Sannsynligvis tenker hun mye på han også, jeg tenker at selv om venninna di sier at hun ikke gjør det, så gjør hun det..
Ethereal Skrevet 10. juli 2011 #10 Skrevet 10. juli 2011 Jeg hadde droppa hele greia om jeg var deg. Flere grunner til det: 1. Er ikke så keen på å date en mann som har hatt sex med venninnen min. 2. Syns ikke det er spesielt sjarmerende med menn som blir med tilfeldige damer hjem for å ha trekant/menn som driver med ONS. 3. Tror virkelig ikke det er greit for venninnen din, på tross av at det virker som om hun ikke bryr seg. Det er stor forskjell på hva man sier og hva man tenker/føler. Dessuten, se for deg at du blir sammen med denne mannen. Tror du ikke det kommer til å bli unødvendig kleint hver gang du, venninnen din og kjæresten din møtes i sosialt lag? Og vil du være jenta som alle i vennegjengen ser på som "hu som ble sammen med han som hadde trekant med hu og venninnen"? 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #11 Skrevet 10. juli 2011 TS her! Ja, jeg skal ikke møte han Lurte egentlig aldri på om jeg skulle møte han eller ikke, bare om jeg burde si det til henne at han var "frempå" med meg. Ville jo ikke skape dårlig stemning. Men egentlig så tror jeg ikke at han er noe mer interessert i meg. Tror han egentlig bare vil ha en trekant igjen! :gjeiper: Venninne over gutter selvfølgelig
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #12 Skrevet 20. september 2011 Oppdatering!! Jeg må faktisk le høyt når jeg leser denne tråden. For jeg har faktisk blitt sammen med denne gutten nå! Var visst noe imellom oss alikevell TS
Gjest Solmåne Skrevet 20. september 2011 #13 Skrevet 20. september 2011 Oppdatering!! Jeg må faktisk le høyt når jeg leser denne tråden. For jeg har faktisk blitt sammen med denne gutten nå! Var visst noe imellom oss alikevell TS Gratulerer!
Troilltøva Skrevet 20. september 2011 #14 Skrevet 20. september 2011 Oppdatering!! Jeg må faktisk le høyt når jeg leser denne tråden. For jeg har faktisk blitt sammen med denne gutten nå! Var visst noe imellom oss alikevell TS Hvordan tok venninnen din det da? gratulerer foresten
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #15 Skrevet 20. september 2011 TS her Jeg hørte med venninna mi i starten hva hun hadde syntes om jeg hadde møtt han igjen, og hun sa hun ikke hadde brydd seg. Så etter litt om og men så møtte han, og et møte ble til flere Hun var riktig nok litt overrasket at vi ble sammen da, men ikke på en negativ måte Selvfølgelig er det litt rart nå å tenke på at hun også har hatt sex med han (nå som jeg har følelser for han) men det er ikke noe som plager meg Jeg vet at det bare var sex uten føleser den gangen, og det er jo meg han vil være sammen med. Vårt første møte var dog litt uromantisk, men pytt pytt! Nå har vi i alle fall prøvd trekant, så trenger vel ikke å være redd for at han evt. skulle blitt nyskjerrig på det i fremtiden
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #16 Skrevet 7. oktober 2011 Ts her Vil bare oppdatere! Alt står bra til med oss Håper andre single der ute kan se at det er mulig å møte menn overalt Selv få dem forelsket etter man har hatt sex med dem ved første møte.
Ellekvelle Skrevet 8. oktober 2011 #17 Skrevet 8. oktober 2011 Så bra. Litt sånn på siden: Synes det er så rart med folk som avskriver kjærestepotensiale fordi en har blitt med på ONS. Men sjøl gjør man det, og man tenker på seg selv som kjæreste emne. Kaste stein i glasshus! Er kanskje ikke den mest romantiske måten å møtes på, men det funker jo for noen. Som singel gjør jo alle mye rart av og til, du ville det han ville det, veninna de ville det, blir jo idiotisk å miste respekten for hverandre når alle er med. Om du hadde dømt han, hva hadde du da måttet tenke om deg selv og veninna di? Morsom historie, kanskje ikke noe du forteller foreldrene dine, hehe
Steinar40 Skrevet 8. oktober 2011 #18 Skrevet 8. oktober 2011 Om du hadde dømt han, hva hadde du da måttet tenke om deg selv og veninna di? Jeg vet ihvertfall hva jeg tenker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå