Gjest MrsL Skrevet 19. november 2003 #21 Del Skrevet 19. november 2003 Det er samme pris som vi har fått det. Tenkte jeg skulle gi ham mansjettknapper og/eller sko i bursdagsgave. Kansje jeg skal bestille mansjettknapper så han kan få dem i førjulegave på morgenen på julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. november 2003 #22 Del Skrevet 19. november 2003 .......for da har vi jo jammen ett års forlovelsesdag også........... At jeg ikke hadde tenkt på det før da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogeki Skrevet 20. november 2003 #23 Del Skrevet 20. november 2003 Hvis man er prisbevisste, vil jeg foreslå brudesalongen "Prinsesse for en dag" i Moss. Der kan man leie sjakett for kr. 1100 og smoking for kr. 800,-, og det er det billigste jeg har sett. Sjekk her: http://www.prinsesseforendag.no. Se på prislisten helt nederst på førstesiden. (Jeg ville nok ikke gitt dem noen pris for pen og vellykket web-side, men. Det blir litt utenfor tema.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. november 2003 #24 Del Skrevet 20. november 2003 .......for da har vi jo jammen ett års forlovelsesdag også........... Det har vi også!!!! :D Ellers lar jeg min kjære bestemme helt selv hva han vil ha og jeg skal ikke være med han engang......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MariM Skrevet 21. november 2003 #25 Del Skrevet 21. november 2003 Det har vi også!!!! :D Ellers lar jeg min kjære bestemme helt selv hva han vil ha og jeg skal ikke være med han engang......... ENIG! Litt av greia mi er at jeg ikke vil se han i antrekket før den store dagen (det gjelder jo det samme for han...så hvorfor skal det gjøres forskjell, liksom ) Jeg VET han har god smak, og kler seg alltid stilig...så jeg gleder meg til å se han i sitt selvvalgte antrekk:lol: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 22. november 2003 #26 Del Skrevet 22. november 2003 Det er samme pris som vi har fått det. Tenkte jeg skulle gi ham mansjettknapper og/eller sko i bursdagsgave. Kansje jeg skal bestille mansjettknapper så han kan få dem i førjulegave på morgenen på julaften Har funnet noen kuule mansjettknapper på nettet hvor det står "GROOM" på den ene og tegning av en mann i smoking på den andre. Lurer på om jeg skal kjøpe de til han, tror Snurremannen hadde synes at det var litt stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 22. november 2003 #27 Del Skrevet 22. november 2003 Snurre kan du legge ut link til de mansjettknappene, jeg tror min kjære hadde likt det og. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 22. november 2003 #28 Del Skrevet 22. november 2003 Snurre kan du legge ut link til de mansjettknappene, jeg tror min kjære hadde likt det og. :D :D Skal se om jeg finner linken igjen, gi meg bare litt tid :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 22. november 2003 #29 Del Skrevet 22. november 2003 Her har jeg funnet den http://usabrideweddings.com/USA_product-de...nsgifts&page=7# Syns mansjetknappene er morsome jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 23. november 2003 #30 Del Skrevet 23. november 2003 Takk skal du ha snurre. De var jo kjempekule, passer meg ypperlig at det var hos USAbride også, for jeg skal kjøpe noe annet hos de uansett. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 23. november 2003 #31 Del Skrevet 23. november 2003 Hva er egentlig forskjell på følgende:Groom, Groomsman, Usher, or Best Man. Groom er vel brudgom ? Best Man er vel mannens forlover ? Hva er da Groomsman og Usher ? har ikke hørt disse titlene før... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 24. november 2003 #32 Del Skrevet 24. november 2003 Noen forslag eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 25. november 2003 #33 Del Skrevet 25. november 2003 Tror Usher er en plassviser i feks kirken og groomsmen er de mannlige brudepikene (!), god forklaring ... Håper du skjønte hva jeg mente! Men hvis du ser fra bryllup i USA, har bruden mange jenter ved siden av seg og grommsmen er de som brudgommen har ved siden av seg!Her står det noe! Se også her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 25. november 2003 #34 Del Skrevet 25. november 2003 Groom, Groomsman, Usher, or Best Man. Groom er brudgom. Best man er forlover for brudgommen, liksom den mest utvalgte. Hos bruden er det maid/matron of honour. Groomsman er noe a la bridesmaids hos bruden. Ofte går groomsmen inn i prosjesjon med maids of honour, i par. Det bestemmer de selv da. Hvis f.eks brudgommen har 1 bror som er kjær, og to bestekompiser, så blir broren best man og bestekompisene groomsmen. f.eks. Usher er jeg ikke helt sikker på, vet det er en plasshenviser i gamle dager på kino ivertfall. Jeg regner med usher er den som møter gjestene, og fører de til en fin plass i kirken, og så spør de om du er brudens eller brudgommens gjest, og slik finner riktig side. De har vel mer enn en usher da. I bryllupet jeg var i, var det ingen usher men de to groomsmen og best man tok den jobben med å følge gjestene inn og finne plass før seremonien begynte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå