MsSunshine Skrevet 18. november 2003 #1 Del Skrevet 18. november 2003 Kva kostar det å leige kle til mannen ca.? Kor lenge før bryllupet er det vanleg å fare sta og prøve og leige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 18. november 2003 #2 Del Skrevet 18. november 2003 *lurer jeg og* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. november 2003 #3 Del Skrevet 18. november 2003 Fullt utstyrt smoking har jeg lest koster 900 kroner. husker ikke hvor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 18. november 2003 #4 Del Skrevet 18. november 2003 Sjakett/kjole og hvitt tror jeg koster fra 1500 og oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 18. november 2003 #5 Del Skrevet 18. november 2003 Der vi har vært kostet det 1800/1900kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 18. november 2003 #6 Del Skrevet 18. november 2003 1800-1900 kr?!?! :o Det var dyrt! Kjøpte smoking til min tilkomne i London. Kostet 1600 kr. inkl. skjorte, magebelte og sløyfe. Ikke så knallbra kvalitet, sikkert, men det er jo ikke akkurat et antrekk som brukes så ofte at det slites ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 18. november 2003 #7 Del Skrevet 18. november 2003 De selger smoking på Dressmann også for ca 2.000 ink alt (skjorte, knapper, magebelte, sløyfe etc). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snusmumerikken Skrevet 18. november 2003 #8 Del Skrevet 18. november 2003 De selger smoking på Dressmann også for ca 2.000 ink alt (skjorte' date=' knapper, magebelte, sløyfe etc).[/quote'] Gjør de? Er de stilige da? Min kjære skal også ha smoking, og vi lurer på hvor vi bør kjøpe. Synes ikke alle smokinger er like fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livva Skrevet 18. november 2003 #9 Del Skrevet 18. november 2003 Vi skal leie sjakett til til han, det ligger på max 2.000,- i en brudesalong her i byen. Men det kommer alt ann på hva en skal sette sammen. Jeg har sett et stilig antrekk som vi skal prøve på nyåret :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 18. november 2003 #10 Del Skrevet 18. november 2003 Har fått en pris på leie av sjakett på 1800,- og da kommer skjorte og sko og sånt utenom. Hvordan er de smokingene på Dressmann da? Hadde kanskje klart å overbevise ham om smoking, men han har egentlig selv mest lyst på sjakett så da må jo mannen i mitt liv få det som han vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 18. november 2003 #11 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg synes de var fine, helt klart. Og til en såpass hyggelig pris går det jo an å kjøpe uten å bli helt ruinert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 18. november 2003 #12 Del Skrevet 18. november 2003 Hvordan er det med størrelser på brudesalonger da? Min kjære har tenkt å leie sjakett, men han er litt over to meter høy og veldig vanskelig å finne klær til. Kommer det til å bli vanskelig for ham å finne noe å oleie da, tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livva Skrevet 18. november 2003 #13 Del Skrevet 18. november 2003 På brudebutikken her i byen har de egne syerske også, så de hjelper ham med tilpasningen, slik at dressen vil passe perfecto :D må nesten ha slike folk som kan hjelpe også når det gjelder slike viktige anledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. november 2003 #14 Del Skrevet 18. november 2003 De selger smoking på Dressmann også for ca 2.000 ink alt (skjorte' date=' knapper, magebelte, sløyfe etc).[/quote'] Har ikke tenkt på å sjekke der en gang og der har jeg til og med 40% rabatt blir billig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 18. november 2003 #15 Del Skrevet 18. november 2003 Bare et lite tips, de har salg på dressmann i dag 19 nov. De har 30% avslag på alt i butikken. Så jeg vet hvor jeg skal dra med meg gubben. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 19. november 2003 #16 Del Skrevet 19. november 2003 Vi gifter oss 12. juni og sambo var å prøvde klær forrige uke, er kanskje litt tidlig men jeg hadde så lyst til å se hvordan det ble(litt utålmodig jeg.. ) Han bestemte seg for sjakett og leie prisen på den var 1400kr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #17 Del Skrevet 19. november 2003 Bare en liten kommentar: Hvor mye har dere betalt for kjolene deres? Når dere syns 2000 for antrekket til mannen er dyrt? Og kjøpe klærne på Dressmann... Ville dere stilt i en kjole fra Cubus? Fortjener ikke mannen like mye som kvinnen til bryllupet eller? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 19. november 2003 #18 Del Skrevet 19. november 2003 Synes så absolutt at mannen skal være fint kledd i bryllupet, han også. Men nå er det nå en gang slik at de ikke selger brudekjoler på Cubus... Personlig synes jeg de fleste smokinger ser relativt like ut. Den som kjæresten min har ble sydd om til ham da han kjøpte den, og sitter perfekt. Ser ingen grunn til å bruke tid og penger på å finne noe annet til ham om han synes det er greit å gå i en smoking til 1600 kr. Hadde jeg funnet en kjole jeg likte til den prisen så hadde jeg nok kjøpt den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. november 2003 #19 Del Skrevet 19. november 2003 Det blir vel som jeg har jort da, jeg har ikke kjøpt det syreste til meg selv. Kjolen er kjøpt billig, skoene er kjøpt på salg osv. Kan ikke skjønne at ikke det skal gå an å gjøre det samme til mannen. Selv om hans antrekk i utgangspunktet er billigere enn til bruden, så går det vel an å knipe inn litt her og der på det også. Luftet forresten ideen om smoking for min tilkommende og han er MEGET klar på at det er sjakett han vil ha - og da skal han få ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 19. november 2003 #20 Del Skrevet 19. november 2003 Vi har leid antrekk hos Kristin, det koster 1800 kr. Da må vi selv kjøpe skjorte, sko og mansjett knapper Syns det det var litt i det dyreste laget jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå