Gå til innhold

Fyr kline med annen fyr for å imponere ei dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

imponert? nei - kan hende hvis de hadde vært homofober, som plutselig slappet litt mer av - men seksuelt? neineinei...

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg vet om damer som sjekker typer på denne måten så hvorfor kan ikke gutta?

Er d ikke d som kalles likestilling; at man kan leke med forskjellige roller?

Skrevet

likestilling er ikke å kreve at noen tenner på deg - det er vel litt storforlangende - ikke?

Gjest sexysadie
Skrevet

jo, men de tenkte sikkert:

Kan jentene; kan vi! :hoho::hoho:

Gjest GreenSky
Skrevet
Oi! :tommel:

Du er sikkert veldig kostbar, GreenSky, slik at de har funnet ut en måte å gardere seg på, i troa på at sjansen deres øker når du får hele tilbudspakka...

Skulle gjerne hatt to stk. En som ble med på tur osv., og en som ryddet ut av oppvaskmaskinen, liksom... Og motsatt, slik at det ble rettferdig...

Dessuten kunne de jo kranglet med hverandre...

Ja, det hadde vært noe! :ler::kul:

Skrevet

kjekkeste som fins er gutter (søte som sådan) som kysser... jeg har en liten "ting" på det, og vet om flere andre jenter som har det.

søte/pene/vakre gutter som kysser er nydelig :D har også en samboer som ikke er redd for å kysse andre gutter - fordi han er så sikker på sin egen seksualitet. kjekt, eller hva?

Gjest Anonymous
Skrevet
kjekkeste som fins er gutter (søte som sådan) som kysser... jeg har en liten "ting" på det, og vet om flere andre jenter som har det.  

søte/pene/vakre gutter som kysser er nydelig :D har også en samboer som ikke er redd for å kysse andre gutter - fordi han er så sikker på sin egen seksualitet. kjekt, eller hva?

Han er vel sikker på at han er BI da.......fysjom

Skrevet

vel, han er da like hetero som meg, men jeg hadde absolutt ikke vært lei meg om han var bi! fins ikke noe galt i å være bi, hetero eller homo. man er den man er uansett.

håper du tar de ekle holdningene dine vekk herfra. :frustrert: skulle tro man var kommet litt lenger enn å si "fysjom" når det kom til diskusjon av andre menneskers seksualitet og legning. og så lenge du ikke kjenner oss har du heller ikke rett til å uttale deg. sint jeg nå...

Gjest GreenSky
Skrevet

Ærlig talt, sånne fordomsfulle komentarer, synes jeg du kunne holdt for deg selv.

Skrevet

Jeg syntest det er litt "kewlt" jeg ! :sjarmor:

Syntest ikke det er motbydelig i det hele. Men det imponerer meg ikke, for om det er noen som er interessert i å sjekke meg opp, så er det MEG de skal ville kysse på, ikke kammeraten :ler:

Det som er ekkelt derimot, er når to jenter skal kysse og kline forann meg :o :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...