Gå til innhold

Fyr kline med annen fyr for å imponere ei dame?

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

I helga opplevde jeg dette:

To fullstendig hetero kamerater av meg kysset (hverandre) for å imponere ei dame :o (meg :sjarmor:, hehe ) - Det var bare et lett "nuss", men likevel.

For 10 - 15 år siden tror jeg dette ville vært helt utelukket. Tror dere dette betyr at unge (?) gutter har et mer avslappa forhold til seg selv og homosexualitet, ev. utprøving av grenser?

Eller at gutter/menn generelt er villig til å gå langt for å imponere ei dame? :blunke: :P

Ville DU som mann gjort det samme?

Skrevet

Jeg er ikke mann, men svarer som dame at det hadde ikke imponert meg. Heller er "turn off".

Skrevet

Det imponerer meg ikke, men jeg kjenner flere fullstendig hetro guttevenner som har gjort det/ gjør det, inkludert samboeren min.

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg er ikke mann' date=' men svarer som dame at det hadde ikke imponert meg. Heller er "turn off".[/quote']

Kan ikke si at jeg ble hverken turned on eller turned off. Heller fascinert...

Skrevet

Kan ikke akkurat si at det ville imponere meg..

Ville nok heller si at virker motsatt..

Skrevet

Jeg kjenner hetro menn som har nussa/kyssa ja, men for gøy. Ikke for å imponere noen. Mer en fleipete "å så gode kompiser vi er tone". Ser ikke helt at mannekyssing skal imponere damene...??

Skrevet

Vet at en del gutter er skikkelig gira på å se to damer i aksjon. Kanskje de tror at gutteklining vil gjøre det samme for damer?

Skrevet

hadde jeg vært i dine sko, Greeny, hadde jeg blitt mest imponert over at non gad å gjøre noe slikt for å gjøre inntrykk på meg...

Sett deg på din høye hest- morsomt :ler:

Skrevet
Vet at en del gutter er skikkelig gira på å se to damer i aksjon. Kanskje de tror at gutteklining vil gjøre det samme for damer?

:ler: gutter, gutter

Gjest GreenSky
Skrevet
hadde jeg vært i dine sko, Greeny, hadde jeg blitt mest imponert over at non gad å gjøre noe slikt for å gjøre inntrykk på meg...

Sett deg på din høye hest- morsomt :ler:

Ja, det VAR det som gjorde inntrykk. Ikke det at jeg ble så veldig tent av det, men det imponerte at de gjorde det for å imponere! :wink::ler:

Begge spurte om de kunne få en liten nuss hver, men det fikk de ikke. :P

Så spurte den ene hva om de nusset litt de to, kunne de da få en liten nuss av meg etterpå....?

Jeg sa ja, trodde ikke de kom til å gjøre det. Men det gjorde de jammen...! :blunke:

Gjest sunshine-t
Skrevet

Kanskje de er såpass trygge på seg selv..? Jeg vet at jeg hadde jaffal ikke blitt tent på det!! Hehehe!! Men heller,som det er sagt tidligere, fasinert at noen faktisk hadde gjort det, in public.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg hadde jo liksom ikke tenkt å røpe det da, Mannen! :ler:

Skrevet

Oi! :tommel:

Du er sikkert veldig kostbar, GreenSky, slik at de har funnet ut en måte å gardere seg på, i troa på at sjansen deres øker når du får hele tilbudspakka...

Skulle gjerne hatt to stk. En som ble med på tur osv., og en som ryddet ut av oppvaskmaskinen, liksom... Og motsatt, slik at det ble rettferdig...

Dessuten kunne de jo kranglet med hverandre...

Skrevet
Det imponerer meg ikke' date=' men jeg kjenner flere fullstendig hetro guttevenner som har gjort det/ gjør det, inkludert samboeren min.[/quote']

Jepp. Me too.

Og jeg blir imponert-over at de kan være så fordomsfrie når det finnes så mange gutter fylt med homofobi. Men imponert seksuelt? Nei.

Gjest lekebøll
Skrevet
:oops:

Den ene av disse fyrene var meg!!

:ler:

Ærlig er du ihvertfall......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...