AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Jeg har noe gående med en fyr... Tror jeg.. Hittil har det bare vært til at vi har pratet mye når vi har møttes, tekstet med hverandre osv over flere mnd. Han har sagt at han liker meg veldig godt og jeg har sagt at jeg liker han veldig godt. Men det virker som at han respekterer meg kanskje litt vèl mye. Han har vært intim med flere kvinner og vært i lengre forhold, så jeg har en aning om hva han er god for, he he. Vi har aldri vært intime med hverandre, ikke en gang et kyss. Han mannet seg opp til å invitere meg hjem en gang etter fest, men satt en meter unna meg i sofaen. Prating, prating, prating. Jeg skjønner ikke helt greia og dette gjør at jeg blir forferdelig usikker. Jeg tror at han respekterer meg så mye fordi jeg, i likhet til han, er aleneforelder. Men når han sier at han liker meg veldig godt og hele tiden gir uttrykk for det når vi møter på hverandre, og når det kommer til den fysiske delen så virker han så tilbaketrukken.. Da er det vanskelig for meg å helt vite hvordan jeg skal oppføre meg når det først er bare vi to. Når han aldri prøver seg, skal jeg da prøve meg? Tør jeg kysse han, når han er så tilbaketrukken? Ikke vet jeg hvordan jeg skal gjøre dette her altså. Nå syns jeg det har vært nok 'bare prating' - når skal det utvikle seg til noe som helst annet? HVA SKAL JEG GJØRE? :S
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #4 Skrevet 7. juli 2011 kline.......til...? I wish! Men det er det jeg ikke helt tør, i og med at jeg er redd for at han skal reagere negativt på det. Tenk om han egentlig ikke vil osv... Skummelt
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #5 Skrevet 7. juli 2011 I wish! Men det er det jeg ikke helt tør, i og med at jeg er redd for at han skal reagere negativt på det. Tenk om han egentlig ikke vil osv... Skummelt Ja om han ikke vil så blir det vel ikke noe ut av det uansett, bare at du bruker lengre tid på finne det ut.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #6 Skrevet 7. juli 2011 I wish! Men det er det jeg ikke helt tør, i og med at jeg er redd for at han skal reagere negativt på det. Tenk om han egentlig ikke vil osv... Skummelt Da sitter dere i akkurat samme båt. "Tenk om hun ikke vil, skummelt". Han tenker vel akkurat det samme som du, du har ikke gjort noe fremskritt selv på all denne tid, så han er vel selv nok så sikker på at nå er det i hvert fall ikke noen sjans for han... 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #7 Skrevet 7. juli 2011 Da sitter dere i akkurat samme båt. "Tenk om hun ikke vil, skummelt". Han tenker vel akkurat det samme som du, du har ikke gjort noe fremskritt selv på all denne tid, så han er vel selv nok så sikker på at nå er det i hvert fall ikke noen sjans for han... Hmm, du sier vel noe der. Burde jeg bare hoppe i det da, eller - og ta intiativet selv? Jeg er igrunn livredd for å bli avvist, men jeg får vel kanskje bare prøve.. Det er akkurat der jeg sliter, det er det å tørre
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #8 Skrevet 7. juli 2011 Hmm, du sier vel noe der. Burde jeg bare hoppe i det da, eller - og ta intiativet selv? Jeg er igrunn livredd for å bli avvist, men jeg får vel kanskje bare prøve.. Det er akkurat der jeg sliter, det er det å tørre Sukk ja, det var lettere når man gikk på skole og kunne sende noen for seg... "Du, hun lurer på om hun har sjanse på deg"... 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #9 Skrevet 7. juli 2011 Sukk ja, det var lettere når man gikk på skole og kunne sende noen for seg... "Du, hun lurer på om hun har sjanse på deg"... Heheh, ikke sant..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå