Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg nye joggesko (asics gel kayano) etter anbefaling og hjelp i butikk. Hadde min første test-økt i går, men etter noen km ble jeg veldig øm i fotbladet bak tærne. Synes også skoene kjentes veldig store ut etterhvert. Har aldri opplevd dette før; er det bare sånn det er innimellom eller har jeg gjort et bomkjøp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt meg nye joggesko (asics gel kayano) etter anbefaling og hjelp i butikk. Hadde min første test-økt i går, men etter noen km ble jeg veldig øm i fotbladet bak tærne. Synes også skoene kjentes veldig store ut etterhvert. Har aldri opplevd dette før; er det bare sånn det er innimellom eller har jeg gjort et bomkjøp?

Kan godt tenkes at skoene utvider seg noe under bruk og at de dermed blir for store (snøre dem en gang til underveis)... Jeg ville jogget noen ganger til før jeg konkluderte i hvert fall, med mindre det gjør så vondt at det er uaktuelt og da har du også konklusjonen egentlig ;)

Skrevet

Hvis du løper på asfalt, så er det uansett skotype ikke bra for deg. Prøv i såfall å løpe i skog og mark, eller på grus.

Det kan også hende at føttene dine rett og slett trenger å venne seg til de nye skoene.

Hvis du fortsatt får vondt i beina bør du nok ta en tur til Løplabbet og få en skikkelig test av nedslaget ditt og slik få tilpassede sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...