Gå til innhold

han liker ikke å kysse....!?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Mannen min liker ikke å kysse. selv elsker jeg å kysse, og synes det er en av de fineste måtene å vise at jeg er glad i han på! Har lurt på om det er noe galt med meg, vi har snakka om det noen ganger og jeg har spurt hvordan det har vært med andre damer, han sier det har vært sånn med de også. han har aldri likt å kysse sier han. er det normalt? jeg vet han elsker meg, men lengter etter å kysse han, og få det gjengjeldt... vi kysser selfølgelig av og til, men da blir det på mitt intiativ og jeg tenker bare på at han ikke liker det. Jeg trodde alle likte å kysse hvis de er forelska? Er det andre her ute som ikke liker det? Bør jeg lure på følelsene hans overfor meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Forelskede mennesker liker å kysse hverandre ja.

Selv ville jeg ha lurt på følelsene hans for meg!

For jeg er også en av de som elsker å kysse. :kyss:

Har han dårlig ånde? Har han falske tenner? Bare spør jeg, vet det kan finnes uttallige grunner til dette fenomenet.......... :-?

Spør han da vel!

Kan du leve med dette? Spør deg selv om det!

Skrevet

Jeg er en som ikke har behov for å kysse hele tiden. For meg er det nok med god natt kyss liksom. Kysser så klart mye når vi har sex. Men ellers er det ikke noe behov for det, og det har ingenting med han å gjøre - har med mitt behov å gjøre.

Dette er jo litt dumt når man er to og har forskjellige behov.

En dag fikk jeg plutselig kysse-lysten over meg og gikk bort til sambo og begynte å kline med han. Han trakk seg da bort. Noe jeg ble lei meg for, fordi det var uvant for meg at han trekker seg bort. Da jeg spurte, viste det seg at han trakk seg bort av hensyn til meg fordi han hadde kaffiånde og han trodde jo jeg ikke likte å kysse. Blir så lett misforståelser når man ikke kommuniserer.

Skrevet

Jeg er "sussegæli" som de sier i barnehagen...

Sussegal, susser og nusser og kliner hele tida vi...

ja ikke når det er andre tilstede. Kunne ikke vært sammen med noen som ikke gjorde det tror jeg. Jeg ville trodd det var meg det var noe galt med...

Men nå er det nå forskjell på folk. Heldigvis!

liker man det ikke, så liker man det ikke.

Men skal du være sammen med ham, så må du slutte å tenke på at han ikke liker det, enkelte ting er en menneskerett :lol:

Skrevet

Jeg har angst for min egen dårlige ånde når det gjelder kyssing.

Gjest sexysadie
Skrevet

du kan jo børste tennenne først.....'

Skrevet

Ja skjønner godt at du vil ha kyss det er jo en stor glede hadde ikke jeg fott kyss til bake hadde jeg blitt sur , spør rett ut hva som er galt . :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Men hvorfor "må" en kysse da? Det trenger slett ikke være noe feil i forholdet, selv om den ene ikke er så glad i kyssing. Er ikke så glad i kyssing selv. Vet ikke helt hvorfor, men sånn er det.

Skrevet
Jeg er en som ikke har behov for å kysse hele tiden. For meg er det nok med god natt kyss liksom. Kysser så klart mye når vi har sex. Men ellers er det ikke noe behov for det' date=' og det har ingenting med han å gjøre - har med mitt behov å gjøre.quote']

:Nikke:

Dette gjelder både meg og kjæresten, vi trenger ikke kysse, holde hverandre i hendene og klenge på hverandre hele tiden.

Det beste er nok å spørre han om hvorfor han ikke vil?

Skrevet
Forelskede mennesker liker å kysse hverandre ja.

Selv ville jeg ha lurt på følelsene hans for meg!

For jeg er også en av de som elsker å kysse.  :kyss:  

Har han dårlig ånde? Har han falske tenner? Bare spør jeg, vet det kan finnes uttallige grunner til dette fenomenet.......... :-?  

Spør han da vel!

Kan du leve med dette? Spør deg selv om det!

Neineinei! Som andre her sier, folk er forskjellige! Det er mange som ikke er så glad i kyssing.

Ikke lur på om han er glad i deg, det er han helt sikkert. Jeg tror det er en myte at alle forelskede par kysser og kliner hele tiden.

Jeg håper virkelig ikke du følger gjests eksempel og begynner å spørre deg om du kan leve med dette. Det er klart at noen ganger kan par ha så vidt forskjellige behov at de ikke klarer å leve sammen, men jeg håper ikke at dette fører til noe sånt for dere.

Da jeg fortalte en venninne at jeg selv ikke er noen storkysser, kom det frem at det var flere som hadde det sånn...

Så ikke vær redd, det er helt normalt. Et forhold som ellers fungerer godt trenger ikke å strande på grunn av dette!

Skrevet

Jeg liker ikke å kysse kjæresten, etter at han har røyka, drukket, spist "åndemat" Eller at han er sulten. Da blir det slik ekkel lukt fra munnhulen at jeg ungår tungekyss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...