Gå til innhold

Hard, slapp, hard, slapp

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg hadde sex med kjæresten min i går, så holdt vi på en stund..han ble slapp, han ble hard, han ble slapp osv. Det skiftet hele tiden, noe jeg ikke skjønner helt? Har skjedd før at han blitt slapp mens vi har hatt sex, men det har ikke skiftet SÅ mye som det gjorde i går. Vanligvis så tar vi det litt rolig innimellom slik at han ikke skal komme for fort, men denne gangen kom han ikke i det hele tatt!

Og da jeg ville at han skulle ta meg hardt, så sa han at han måtte ta meg rolig for å ikke bli slapp. Dette er ikke noe jeg har lagt merke til tidligere...og vi har vært sammen i 5 måneder. Er dette normalt?

Er litt uerfaren og dette er mitt første forhold, så please ikke bli sånn "er du dum eller?!"

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være mye rart. Når jeg blir slapp så er det stort sett fordi jeg kjeder meg, men for all del ikke ta det som noen fasit. Jeg kan også være slik om det er noe som distraherer meg. At det skjer én gang trenger du ikke ta så alvorlig.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være mye rart. Når jeg blir slapp så er det stort sett fordi jeg kjeder meg, men for all del ikke ta det som noen fasit. Jeg kan også være slik om det er noe som distraherer meg. At det skjer én gang trenger du ikke ta så alvorlig.

Åh, uff, håper ikke det er derfor :\ Det er jo forferdelig hvis det er grunnen, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...