AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Jeg er i en alder der de fleste av vennene mine prioriterer kjæresteturer,eller jobbing framfor reise. Selv ønsker jeg meg en ferie for å oppleve litt når jeg har fri. Leste en reportasje i VG eller Dagbladet om noen som arrangerte turer til bl.a asia for folk som reiser alene.De sa at det er flere og flere unge som velger dette,så jeg tenkte jeg skulle prøve. Finner ikke tilbake til hva disse selskapene heter.Noen som vet?
Cava Queen Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 En venn av meg var med på Singelferie i Toscana med Inspiratour, og det var visst veldig gøy. En kollega av meg har også vært med samme arrangør på seilferie i Kroatia. Seriøs arrangør med bra opplegg.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #3 Skrevet 7. juli 2011 Jeg var på tur med Jomfrureiser til Malta i mars. Helt topp! Jomfrureiser.no har masse forskjellige type reiser
caroprins Skrevet 8. juli 2011 #4 Skrevet 8. juli 2011 Capre diem er et selskap som arrangerer mange flotte turer for den som reiser alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå