Samulita Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Jeg har ofte hørt at Berlin har mye bra vintage, men er det noen her som vet hvor? Ligger disse vintage butikkene i samme område, og i så fall hvilket? Skal ikke dit for å shoppe, men jeg må alltid innom vintage butikkene når jeg er på storbyferie Aller helst er jeg ute etter vesker, så hvis noen har et godt tips blir jeg veldig glad!
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 Det er mange vintagebutikker i bydelene Kreuzberg, Prenzlauer Berg og Friedrichshain. I Kreuzberg kan du kikke i Bergmannstrasse og gatene rundt, på Prenzlauer Berg i Schönhauser Allee og gatene rundt og i Friedrichshain i Simon-Dach strasse og gatene rundt. 1
Samulita Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2011 Det er mange vintagebutikker i bydelene Kreuzberg, Prenzlauer Berg og Friedrichshain. I Kreuzberg kan du kikke i Bergmannstrasse og gatene rundt, på Prenzlauer Berg i Schönhauser Allee og gatene rundt og i Friedrichshain i Simon-Dach strasse og gatene rundt. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå