Gå til innhold

Bryllupsreisetidspunkt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som skal på bryllupsreise: Når skal dere dra? Vi skal gifte oss i min hjemby, og trenger derfor litt tid til å pakke ned gaver, reise til Oslo og kanskje komme litt i orden i leiligheten etter bryllupet.

Jeg tenker 3 dager etter bryllupet er absolutt tidligste avreisedag. Har noen meninger om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kommer til å reise mandagen etter sansynligvis.

Skrevet

Vi gifter oss på en lørdag og reiser tidlig mandagen. Helt perfekt synes jeg.

Skrevet

vi reiser mandagen etter bryllupet vi også.

Får tid til å pakke gavene og hilse på gjestene på søndag.

Skrevet

Sånn det ser ut nå drar vi torsdagen etter bryllupet!

Skrevet

vi reiser 12 dager etter bryllupet, da regner jeg med vi har fått roet oss ned, pakket ut gaver og er klare for tur!! Vi girfter jo oss et stykke fra der vi bor så jeg håper dette vil fungere best for oss. Dessuten har vi en liten en vi ikke bare vil reise fra, han får jo ikke vært så mye med oss på bryllupet regner jeg med.

Skrevet

Vi giftet oss på en lørdag og reiste på mandagen etter. Synes det var fint å komme av gårde med en gang!

Skrevet

Vi skal til Mexico, så vi reiser tirsdag. Har ikke rom før onsdag på det hotellet vi ønsket.

Skrevet

Vi gifter oss på lørdag og reiser på onsdagen etter. Perfekt. Maldivene - here I come!!!! :hoppe:

Skrevet

Vi vil helst reise mandagen etter.

Har ikke bestilt noen tur enda, men håper vi kan sette oss på flyet til Maldivene på mandag! Etter hva jeg har forstått går det fly til Malê hver dag. :briller:

Skrevet

Vi reiser en uke etter at vi har giftet oss. Var mest praktisk i forhold til jobben. (Må jo ta litt hensyn til omverdenen selv om vi skal gifte oss...)

Skrevet

Vi reiser dagen etter bryllupet, på ettermiddagen.

Rydding av lokalet er med i prisen, og foreldrene til kjæresten min og mine foreldre skal ta med gavene tilbake til leiligheten vår.

Jeg liker tanken om å reise bort rett etter bryllupet,

å reise rett vekk og ikke tilbake til leiligheten vår hvor svigerforeldrene mine skal bo natten etter bryllupet.

Vi bor på hotell natten før bryllupet også, så vi tar med all bagasjen til hotellet da.

Skrevet

Vil bare nevne at det var noen venner av meg som reiste dagen etter de giftet seg. De angret på dette, for de fikk ikke roet seg ned og snakket med/takket alle og sett litt på gavene.

Selvfølgelig smak og behag dette men verdt å tenke på! Jeg ser at flere av dere reiser mandagen etter, det er nok ikke så dumt å i hvert fall vente en dag!

Skrevet
vi reiser mandagen etter bryllupet vi også.

Får tid til å pakke gavene og hilse på gjestene på søndag.

Me 2 :hoppe:

Reiser mandagskveld :hjerter:

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Gifter oss på fredag, reiser på lørdag, og da tar vi med oss de av gjestene som har lyst til å være med! :D Vi ser på bryllupsreisen som en viktig del av bryllupet, derfor drar vi så fort som mulig. Skal ha et lite bryllup, så vi får nok takket og tatt farvel med alle på fredagskvelden.

Skrevet

Ingenting er bestemt, men vi har snakke om at det hadde vært best å dra et par dager etter bryllupet.

Skrevet

Nå har jeg akkurat bestilt bryllupsreise til Maldivene!!!

Vi drar på mandagen etter bryllupet.

oj, oj, oj som jeg gleder meg!

Gjest Anonymous
Skrevet

vet ikke helt..

vi skal gifte oss 11. desember (2004) og vil ha minst en ukes bryllupsreise før det er juleferie.. så da må vi kanskje reise ganske kjapt etterpå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...