nina a Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Noen som vet hvor man får kjoler i litt større størrelser i oslo/aks omegn? Hva slags kjole syns du kler de litt større jentene?
CathFoto Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 Vet ikke hva jeg skal kalle det, men diagonale "rynker" er veldig flatterende. 1
Gjest Ninab Skrevet 7. juli 2011 #3 Skrevet 7. juli 2011 V-hals... Det slanker, og får en til å se lengre ut. Litt drapering rundt midjen kan være lurt, men unngå mye på siden, da ser man gjerne breiere ut. DEt er så individuelt, at jeg tror du bare må dra å prøve.. og finne ut hva slags kjole som kler deg.
Gjest Tirkes Skrevet 7. juli 2011 #4 Skrevet 7. juli 2011 V hals er fint, men halterneck kan gjøre skulderpartiet for stort. Ikke for lav i ryggen, om "dansehåndtak" stikker ut så kan det bli problematisk. Har en søster i kjolestr 48-50 som er på jakt etter kjole nå, hun endte opp med å få bestilt en skreddersydd fra Kina. Flere butikker driver med dette, bl.a fantasikjoler.com, torunns drømmekjoler etc etc. Der får du sydd til eget ønske og til dine mål. Prisene ligger på 2-3-4000, og oppover. Men har inntrykk av at det ikke er så veldig dyrt og har flere venninner hjemmefra som har kjøpt kjoler på torunns etter mål og har vært veldig fornøyde. En av de peneste kjolene jeg har sett var på min venninne som var en str 46-brud. "bjelle"skjørt med ringer, litt slep. Kjolen var stroppeløs med ikke med bar rygg, dekket akkurat stroppeløs BH hele veien rundt. Fronten var "hjerteformet" på toppen, dvs en liten dipp mellom brystene og ingen rett strek fremme. Den var lett rynket/drapert i stoffet på toppen av skjørtet, og slanket mage og midje utrolig bra. Hun fikk også tips om å ikke gå med snøhvitt, men velge elfenben eller lys krem. Hun valgte en lys krem farge og ble slående vakker. Jeg valgte kjole i et lignende snitt til mitt eget bryllup, selv om vi ikke er samme str. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #5 Skrevet 7. juli 2011 "Omslags" type stil er ofte flatterende på store størrelser. V-hals for store bryster. A-linje er generelt sett flatterende til alle og er i tillegg spesielt egnet til å fokusere på og skape midje og gjemme store hofter, eller korsett/knytting bak som former midjen. Egentlig så er det bare å hive seg ut i det og prøve, for det som fungerer i teorien kan godt ende opp å være helt feil allikevel Lykke til!
VB12 Skrevet 9. juli 2011 #6 Skrevet 9. juli 2011 jeg er storog tenkte det samme, hva slags kjole kan jeg ha. fikk masse råd ogleste masse,men det jeg erfarte var at du må prøve forskjellige kjoler. jeg endte opp med en kjole je aldri hadde trodde je kunne ha. og jeg følte meg tynn med kjolen, og det sa alle de andre å. jeg fikk plutselg en midje queensbrudesalong lillestrøm har store str og de er helt råe på servicen syns nå jeg :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå