Rozie Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Overskrifta sier det meste. Kompisen min er homofil og mistenker samboeren sin for å fake orgasmer. - Han tror han egentlig mister ereksjonen og later som om han kom. Noen som har vært borti dette før? Evt noen menn som har faket selv?
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 Jeg har faket før, ved å "spenne-slippe-spenne-slippe" musklene i underlivet, noe som gjør at det kjennes ut for henne som om jeg kommer. Jeg har gjort det med ONS når jeg ikke gidder og bare vil hjem egentlig. Men til forskjell fra andre så er ikke jeg drittsekk, jeg lar henne heller få tro at hun fått meg til å komme.
Gjest Katten. Skrevet 7. juli 2011 #3 Skrevet 7. juli 2011 Har gjort det ved en to-tre anledninger... Man kan fake sammentrekningene, pumpingen osv - men så klart: mangler det sæd, har man ikke kommet. (Om vedkommede ikke vedkommede har lært seg å skille orgasme fra ejakulering, eller noe annet fancy) 2
Rozie Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2011 Hmm.. Interessant! Må si jeg egentlig lo litt av kompisen min, fordi "menn faker ikke orgasmer".. Men jeg bøyer meg i støvet. Så gentle, igrunn
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #5 Skrevet 8. juli 2011 Jeg har også faket selv ett par ganger. Begge ganger med ons der sexen ikke ga med noe særlig. Så for å bli ferdig med det faken jeg orgasme. Kontrollere pusten og spenne muskler, etter beste evne.
Inx Skrevet 8. juli 2011 #6 Skrevet 8. juli 2011 Har også gjort det når jeg bruker kondom. Har ofte vanskelig for å komme når jeg bruker kondom og da faker jeg heller orgasme enn å si at jeg ikke gidder mer
Mynona Skrevet 8. juli 2011 #7 Skrevet 8. juli 2011 Ikke som jeg vet om... Men jeg har vært borti at han har gitt opp i steden.
Stefan Skrevet 8. juli 2011 #8 Skrevet 8. juli 2011 Skjønner ikke hvorfor folk faker uansett mann eller kvinne. Det må da være bedre å bare avbryte og beklage at man er sliten? 3
Inx Skrevet 8. juli 2011 #9 Skrevet 8. juli 2011 Skjønner ikke hvorfor folk faker uansett mann eller kvinne. Det må da være bedre å bare avbryte og beklage at man er sliten? Bytte en løgn med en annen (si at man er sliten)?
Mynona Skrevet 8. juli 2011 #10 Skrevet 8. juli 2011 Bytte en løgn med en annen (si at man er sliten)? Blir man ikke sliten når man holder på en evighet (uten å komme)? Det gjør hvertfall jeg.... 1
Inx Skrevet 8. juli 2011 #11 Skrevet 8. juli 2011 Blir man ikke sliten når man holder på en evighet (uten å komme)? Det gjør hvertfall jeg.... Jeg går som regel bare lei, man kjenner at dette funker ikke. Det er godt, men kommer ikke til å føre til noen orgasme...
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #12 Skrevet 8. juli 2011 Skjønner ikke hvorfor folk faker uansett mann eller kvinne. Det må da være bedre å bare avbryte og beklage at man er sliten? Det spiller da vel liten rolle hvilken løgn man drar, eller? Vil da faktisk si det er bedre å fake, så blir i alle fall ikke hun parten uaikker på om hun leverte varene eller ikke.
Gjest norah Skrevet 8. juli 2011 #13 Skrevet 8. juli 2011 Har kamerater som sier at de har faket flere ganger - på ONS`er og på fylla mest. FOrklaringen var at de ikke gadd mer. Så da ligger de vel der begge to og tror den andre har fått orgasme..... 1
Ego Skrevet 8. juli 2011 #14 Skrevet 8. juli 2011 Jeg vil jo aldri kunne si helt sikkert om noen har faket orgasme med meg, men det har vært tilfeller (gjerne når begge er veldig trett eller full) der vi rett og slett har gitt hverandre beskjed om at det nok ikke blir noen orgasme. Funker helt fint det, sex er godt uten også.
Gjest mann Skrevet 8. juli 2011 #15 Skrevet 8. juli 2011 Blir man ikke sliten når man holder på en evighet (uten å komme)? Det gjør hvertfall jeg.... Å si "Jeg er sliten av å holde på i en evighet uten å komme" er vel et ganske så ydmykede nederlag å oppleve for den andre i senga, som plutselig opplever å ikke være interessant nok. Så det er vel noe med at folk stort sett har såpass sosial intelligens at de faker en orgasme i stedet for å si noe som ligner på "Du er så dårlig at jeg kommer ikke, pga dette var en dårlig opplevelse".Eller "Dette med deg er ikke deilig nok til at jeg vil holde på mer.".. Man mener ikke nødvendigvis at det var dårlig, men det vil virke sånn for den andre. Noen ganger skyldes det faktisk at den andre ER dårlig i senga også, men at man ikke ønsker/gidder å ta det opp av ulike grunner.Så da faker man og avslutter. 1
Gjest mann Skrevet 8. juli 2011 #16 Skrevet 8. juli 2011 Jeg går som regel bare lei, man kjenner at dette funker ikke. Det er godt, men kommer ikke til å føre til noen orgasme... En dong er orgasmedreper nummer 1. Bedre å slutte mens leken fortsatt er (relativt) god, syns nå jeg.
Gjest mann Skrevet 8. juli 2011 #17 Skrevet 8. juli 2011 Har kamerater som sier at de har faket flere ganger - på ONS`er og på fylla mest. FOrklaringen var at de ikke gadd mer. Så da ligger de vel der begge to og tror den andre har fått orgasme..... Har det noen betydning?
Stefan Skrevet 8. juli 2011 #18 Skrevet 8. juli 2011 Må man nødvendigvis lyve? Synes det blir for dumt. Da er det heller bedre å innrømme at man ikke er så på'n den dagen, og ta det igjen senere. Mennesker er ikke maskiner. Jeg har opplevd å ikke komme flere ganger, men har da aldri hatt behov for å fake av den grunn. Jeg bare ler og sier at orgasmen sitter for langt inne for min del i dag, og konsentrerer meg om henne i stedet. De fleste har ikke særlig imot det. Om de virkelig henger seg opp i at jeg ikke kommer, så har vi en god prat, der jeg innrømmer at jeg av og til har vanskeligheter med å komme, og lar henne vite at det ikke er hennes feil. Sex skal ikke være så komplisert at man skal behøve å lyve. 5
Inx Skrevet 8. juli 2011 #19 Skrevet 8. juli 2011 Må man nødvendigvis lyve? Synes det blir for dumt. Da er det heller bedre å innrømme at man ikke er så på'n den dagen, og ta det igjen senere. Mennesker er ikke maskiner. Jeg har opplevd å ikke komme flere ganger, men har da aldri hatt behov for å fake av den grunn. Jeg bare ler og sier at orgasmen sitter for langt inne for min del i dag, og konsentrerer meg om henne i stedet. De fleste har ikke særlig imot det. Om de virkelig henger seg opp i at jeg ikke kommer, så har vi en god prat, der jeg innrømmer at jeg av og til har vanskeligheter med å komme, og lar henne vite at det ikke er hennes feil. Sex skal ikke være så komplisert at man skal behøve å lyve. Ja du har faktisk rett i det. Skal se neste gang det skjer, så skal jeg prøve å være ærlig om det
Gjest Katten. Skrevet 8. juli 2011 #20 Skrevet 8. juli 2011 Skjønner ikke hvorfor folk faker uansett mann eller kvinne. Det må da være bedre å bare avbryte og beklage at man er sliten? Ung og seksuelt usikker.. Bortsett fra den ene gangen var jeg utrolig dårlig, og hun var virkelig dreven for å få meg til å komme. Det var den letteste utveien, da jeg kun ville sove evt dø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå