AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Skal i Bryllup nå i sommer. Og har funnet meg kjole å gå med. Den er veldig lik denne : http://www.zizzi.dk/da-DK/Kollektion/Zay.aspx Jeg vet den er litt mørk og kanskje ikke så bryllupsaktig. Men det er den eneste kjolen jeg følte meg vel i og som så bra ut på meg. Men jeg er ganske overvektig og har ganske brede overarmer og ønsker derfor en bolero eller ett sjal å ha over armene. Men finner ikke noe bra. Noen som har noen tips? Og hvilke tilbehør kan jeg ha til en slik kjole? Øredobber? smykke?
Bloodflowers Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 Til en slik kjole med rett brystparti og hvis du skal ha bolero over, ville jeg droppet kjede. Evt. hatt et lite som kun rekker til halsgropen. Ville nok heller gått for armbånd og øredobber. Synes kanskje det kan bli litt mye med kjede til en slik type kjole, men det er nå min smak Hvis du virkelig vil gå med kjede, gå som sagt for et enkelt annheng som faller ned i halsgropen. Da kommer det ikke så langt ned mot kanten av kjolen
gormine Skrevet 6. juli 2011 #3 Skrevet 6. juli 2011 Takk for svar Har du noen tips til fin bolero som ville passet til en slik kjole? bør jeg gå for en i ett glatt stoff? Og med korte armer kanskje?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #5 Skrevet 7. juli 2011 Hvis kjolen er mønstret hadde jeg droppa smykke, ha helt enkle ørepynt som ikke gjør mye av seg. Halsgrop smykke gjør bare nakken kortere til slik kjole. Er kraftig selv så dette har jeg prøvd. Hadde satset på en enkelt sjal ikke bolero. Bolero kan gjøre deg større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå