AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Jeg er ikke på FB og har ikke noe spesielt ønske om å være der. Men jeg sliter med å få meg kjæreste. Dette til tross for at jeg ser bra ut og har mange gode egenskaper. Men jeg kan være litt sjenert (ikke veldig), og kanskje er det dette som gjør at så få gutter kontakter meg. Dessuten er jeg jo litt kresen da. Men jeg kom til å tenke på at kanskje FB kan gjøre det lettere for en eventuell interessert gutt å ta kontakt? Dersom man har et fint bilde av seg selv, og felles venner, kan det da hende at single interesserte gutter tar kontakt, selv om man i utgangspunktet ikke kjenner hverandre? Jeg har bare så utrolig lyst på en kjæreste, nå som det er sommer...
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 Facebook er fylt med folk som ikke er 100 % ærlige. Jeg ville egentlig ikke satset på det. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er men du kan vel kanskje legge ut tråd her på KG og se om det er noen single gutter/menn i ditt nærområdet, eller kanskje du kjenner noen venner av venner som er single. Jeg personlig har hund og møter masse hyggelig menn i hundeparker som jeg kan snakke hund med og bli kjent med selv om jeg ikke er den mest attraktive jenta på markedet. Men det er noe med å ha noe til felles. Lykke til 1
Namine Skrevet 6. juli 2011 #3 Skrevet 6. juli 2011 (endret) jeg har i alle fall fått et par henvendelser på face fra interesserte gutter (vet det høres utrolig blærete ut, men har jo fått et par meldinger =P ), så tror nok det kan være lettere ja. hadde aldri fått melding fra de hadde det ikke vært for facebook og feller venner der (nå er jo jeg gift, så svarte jo bare det). Og feks om du møter en gutt på fest hos en felles venninne, er det jo lettere for han/deg å finne hverandre via denne felles venninnen på face, utveksle et par meldinger, avtale et møte osv. (ikke alle som tør å spørre etter mobilnr ved første møte). Eller som sagt, gutter du aldri har møtt, som ser deg i listen blant andre felles venner. Så ja, jeg vil vel ikke si facebook skader i jakten, men det er jo selvfølgelig ingen nødvendighet. Endret 6. juli 2011 av Namine
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #4 Skrevet 6. juli 2011 Enig med Namine. Men du vil kanskje ha mer utbytte av Sukker eller lignende siden du er på leting?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #5 Skrevet 6. juli 2011 jeg har i alle fall fått et par henvendelser på face fra interesserte gutter ...men aldri interessert seg for noen selv. Kvinner ser på menn som et stykke kjøtt som bare er til for å tilfredsstille henne og hennes lyster. Eventuelt som bare kan gå og dø. Kvinner ser ikke på menn som mennesker, individer av kjøtt og blod. Takk feminazismen for det! 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #6 Skrevet 6. juli 2011 Enig med Namine. Men du vil kanskje ha mer utbytte av Sukker eller lignende siden du er på leting? Jeg synes ikke det er så bra utvalg på Sukker. Noen få attraktive gutter/menn, som til gjengjeld hundrevis av jenter slåss om. Nei takk.
Namine Skrevet 6. juli 2011 #7 Skrevet 6. juli 2011 (endret) ...men aldri interessert seg for noen selv. Kvinner ser på menn som et stykke kjøtt som bare er til for å tilfredsstille henne og hennes lyster. Eventuelt som bare kan gå og dø. Kvinner ser ikke på menn som mennesker, individer av kjøtt og blod. Takk feminazismen for det! Men altså... Jeg er jo gift.. Jeg har ikke et behov for å kontakte andre menn fordi jeg er interessert i de, og får jeg noen gang det, bør jeg vel snakke med en viss annen mann om det først.. =P Endret 6. juli 2011 av Namine
Sulosi Skrevet 6. juli 2011 #8 Skrevet 6. juli 2011 ...men aldri interessert seg for noen selv. Kvinner ser på menn som et stykke kjøtt som bare er til for å tilfredsstille henne og hennes lyster. Eventuelt som bare kan gå og dø. Kvinner ser ikke på menn som mennesker, individer av kjøtt og blod. Takk feminazismen for det! Les en gang til...hun er ikke intressert fordi hun er allerede gift. Men, kanskje ikke god nok grunn for deg det heller. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #9 Skrevet 6. juli 2011 Er det forresten lurt å sette status som singel på FB, eller virker det litt desperat eller søkende? Vil ikke by meg frem på et fat heller... TS
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #10 Skrevet 6. juli 2011 Men altså... Jeg er jo gift.. Jeg har ikke et behov for å kontakte andre menn, og får jeg noen gang det, bør jeg vel snakke med en viss annen mann om det først.. =P Virkeligheten sendte deg en SMS nettopp, "du er ikke den eneste jenta i verden". Du er bare nok et eksempel på at kvinner sitter med hendene i fanget og venter på at Herr Prins skal komme ridende forbi og slenge deg opp på hesten hans. Og når han ikke gjør det så blir du skuffet og sur for han burde jo se hvor fantastisk og nydelig du er. Dette er en melding som gjelder alle som sitter med hendene sine i fanget og venter på at en prins skal komme ridende på en hest: når du ikke viser interesse selv så kommer han bare til å ri forbi. Han er selv for god til en som bare sitter der med hendene i fanget. 3
Sulosi Skrevet 6. juli 2011 #11 Skrevet 6. juli 2011 Virkeligheten sendte deg en SMS nettopp, "du er ikke den eneste jenta i verden". Du er bare nok et eksempel på at kvinner sitter med hendene i fanget og venter på at Herr Prins skal komme ridende forbi og slenge deg opp på hesten hans. Og når han ikke gjør det så blir du skuffet og sur for han burde jo se hvor fantastisk og nydelig du er. Dette er en melding som gjelder alle som sitter med hendene sine i fanget og venter på at en prins skal komme ridende på en hest: når du ikke viser interesse selv så kommer han bare til å ri forbi. Han er selv for god til en som bare sitter der med hendene i fanget. Hva mener du med dette og hva har dette med tråden å gjøre? 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #12 Skrevet 6. juli 2011 Hva mener du med dette og hva har dette med tråden å gjøre? Ord ord ord. Uff, å lese er så vanskelig. Og hva hadde ditt innlegg med tråden å gjøre selv du? tl;dr Jenter sitter med hendene i fanget og venter på at mr. prins skal komme ridende forbi. Lurt? Nei. 1
Namine Skrevet 6. juli 2011 #13 Skrevet 6. juli 2011 Virkeligheten sendte deg en SMS nettopp, "du er ikke den eneste jenta i verden". Du er bare nok et eksempel på at kvinner sitter med hendene i fanget og venter på at Herr Prins skal komme ridende forbi og slenge deg opp på hesten hans. Og når han ikke gjør det så blir du skuffet og sur for han burde jo se hvor fantastisk og nydelig du er. Dette er en melding som gjelder alle som sitter med hendene sine i fanget og venter på at en prins skal komme ridende på en hest: når du ikke viser interesse selv så kommer han bare til å ri forbi. Han er selv for god til en som bare sitter der med hendene i fanget. Nå snakker du egentlig bare tøv.. Jeg ER allerede gift, så nei, jeg blir ikke dritskuffa når gutter bare "rir forbi", da det faktisk VAR en som stoppet å spurte om jeg ville være med (eller hvordan pokker jeg skal si det så du forstår) Så jeg forstår ikke at du kan si at jeg sitter med hendende i fanget å venter på herr prins. Han har jeg allerede funnet. Forresten: Hvor skrev jeg, eller ga jeg intrykk av at jeg er den eneste jenta i verden? 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #14 Skrevet 6. juli 2011 Nå snakker du egentlig bare tøv.. Jeg ER allerede gift, så nei, jeg blir ikke dritskuffa når gutter bare "rir forbi", da det faktisk VAR en som stoppet å spurte om jeg ville være med (eller hvordan pokker jeg skal si det så du forstår) Så jeg forstår ikke at du kan si at jeg sitter med hendende i fanget å venter på herr prins. Han har jeg allerede funnet. Forresten: Hvor skrev jeg, eller ga jeg intrykk av at jeg er den eneste jenta i verden? Du innbiller deg at meldingen gjelder kun deg. Det gjør du fortsatt. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #15 Skrevet 6. juli 2011 Er det forresten lurt å sette status som singel på FB, eller virker det litt desperat eller søkende? Vil ikke by meg frem på et fat heller... TS Prøver å få litt oppmerksomhet i min egen tråd... TS 1
Sulosi Skrevet 6. juli 2011 #16 Skrevet 6. juli 2011 Prøver å få litt oppmerksomhet i min egen tråd... TS Sett gjerne singel som status sånn i tilfelle, det er helt normalt.
Namine Skrevet 6. juli 2011 #17 Skrevet 6. juli 2011 Du innbiller deg at meldingen gjelder kun deg. Det gjør du fortsatt. neeei, det var rart når du siterer meg gitt! Og neida, jeg mener ikke at alle meldingene handler om meg, men jeg svarer på de innlegg der du kritiserer MEG og siterer MEG. Mener du jeg mente alt dette handlet om meg fra det øyeblikket du siterte meg første gang da eller? Men nå kupper vi hele tråden til tråstarter (beklager!), så nå skal jeg ikke diskutere med deg lengre.. At du hater kvinner, å må få ut dette på et vis, har egentlig ikke så mye meg meg å gjøre. Så jeg kommer ikke til å svare på ot innlegg lengre, da får du ta det på pm. TS : det å sette singel som status, er jo en fordel siden du gjerne vil ha kjæreste. Men er jo som du sier, da kan en risikere at en "serverer seg på fat". Menb jeg tror jeg kanskje ville satt singel i førsteomgang, for å sett åssen det funket? =) Om det blir for mye, kan du jo bare redigere profilen din igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #18 Skrevet 6. juli 2011 Prøver å få litt oppmerksomhet i min egen tråd... TS Det er tryggest å sette deg som "singel", hvis du er det. Så folk ikke lurer på, "har hun kanskje noen". Ikke vær redd for å oppsøke personer du liker selv. Ikke vær redd for å si "hei". En liten melding blir fort til en samtale som kan utvikle seg til en utveksling av tanker og idéer, følelser og meninger. Men det mest positive du kan gjøre er å selv vise interesse, å selv våge å si "hei". Å sitte og vente på at Mr. Prins skal komme ridende forbi er bare feminazistisk idioti som aldri leder til noe. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #19 Skrevet 6. juli 2011 neeei, det var rart når du siterer meg gitt! Og neida, jeg mener ikke at alle meldingene handler om meg, men jeg svarer på de innlegg der du kritiserer MEG og siterer MEG. Mener du jeg mente alt dette handlet om meg fra det øyeblikket du siterte meg første gang da eller? Men nå kupper vi hele tråden til tråstarter (beklager!), så nå skal jeg ikke diskutere med deg lengre.. At du hater kvinner, å må få ut dette på et vis, har egentlig ikke så mye meg meg å gjøre. Så jeg kommer ikke til å svare på ot innlegg lengre, da får du ta det på pm. Faminazistisk vrøvl. Det er ikke noe i veien med å kritisere hjernevaskede norske kvinners holdning hvor de bare skal sitte og vente på at menn skal falle på kne for deres føtter og by på alt mulig for dem, og likevel elske kvinner. DEN var til deg! 1
Djungelvrål Skrevet 6. juli 2011 #20 Skrevet 6. juli 2011 Faminazistisk vrøvl. Det er ikke noe i veien med å kritisere hjernevaskede norske kvinners holdning hvor de bare skal sitte og vente på at menn skal falle på kne for deres føtter og by på alt mulig for dem, og likevel elske kvinner. DEN var til deg! Ta deg en bolle! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå