HeleneBK Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Jeg har ikke fått sett den enda, men har hørt at filmen ikke er noe bra, spesielt fra media og til og med skuespillerne i filmen! Også ble jeg litt satt ut når jeg så Patrick Dempsey i traileren, og syns egentlig at greys anatomy er hva han burde holde seg til. Noen meninger eller erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 Transformers er ikke ment for jenter... *sukk* Det er actionfigurer, ikke dukker! Bare til for gutter! Ja, for jenter er transformersfilmene dårlige.
HeleneBK Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2011 Det er ikke sant. Jeg er en jente og digger transformers! Jeg liker konseptet og ikke minst hvordan disse autobots og decepticons forandrer seg til dritkule biler! Spørsmålet mitt er om du har sett transformers 3 og meninger om den filmen spesifikt. Ikke om det bare er for gutter...
Gjest Raindrops Skrevet 6. juli 2011 #4 Skrevet 6. juli 2011 Jeg har ikke sett den selv, men vil følge med her, for jeg elsket den første filmen, og ble veldig skuffet over nummer to. Vet ikke helt om jeg gidder å se Transformers 3 enda.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #5 Skrevet 6. juli 2011 Jeg har ikke sett den selv, men vil følge med her, for jeg elsket den første filmen, og ble veldig skuffet over nummer to. Vet ikke helt om jeg gidder å se Transformers 3 enda. VIRKELIG?! Første Transformers-filmen: Har du sett den? Hæ? Hæ? Jeg trodde ikke det nei. Hvis du ikke vet hva en energikube er eller hvorfor de er så viktige for transformerne så må jeg bare pent be deg om å gå og se en carebears-film, spille videre på The Sims, eller noe. For sorry, dette er ikke noe for deg, du er nemlig en jente.
Gjest Raindrops Skrevet 6. juli 2011 #6 Skrevet 6. juli 2011 Hva i alle dager er problemet ditt egentlig? Skjønner ikke hva som er så underholdende med denne trollingen... 1
MissStiles Skrevet 7. juli 2011 #7 Skrevet 7. juli 2011 Jeg har sett filmen og synes den var kjempekul!! Typisk guttefilm men jeg liker sånne filmer!!
Gjest Bjørn82 Skrevet 7. juli 2011 #8 Skrevet 7. juli 2011 Jeg har sett transformers 1,2 og 3. Jeg synes de filmene er kule, og bringer frem noen barndomsminner. Det at Peter Cullen fortsatt er stemmen til Optimus Prime er kult. Han var hans stemme også i tegneserien som gikk på 80-tallet. Til dere som sier dette er bare for gutter vil jeg si dere imot. Min kone synes de filmene er kjempe gøy. PS! Transformers 3 var som forventet, bra.
Fluffe Skrevet 7. juli 2011 #9 Skrevet 7. juli 2011 Så filmen på premieren i Norge og den var RÅ bra Sitter å ser gjennom aller tegneseriene nå. Er så lenge siden je har sett de.
KaDust Skrevet 7. juli 2011 #10 Skrevet 7. juli 2011 Jeg synes filmen var bra, men slutten virket veldig rushet. Så det var synd.
Phaedra Skrevet 7. juli 2011 #12 Skrevet 7. juli 2011 Jeg storkoste meg! Men jeg liker også sånne "guttefilmer"
FantasDick Skrevet 7. juli 2011 #13 Skrevet 7. juli 2011 Jeg ELSKER Transformersflimene, de er så sykt kule! Så 3'ern på kino i 3D forrige onsdag, den er minst like bra som de andre. Jeg synes riktignok den er litt råere (man ser mer drap o.l), har mer action, heitere biler, lengre/bedre/flere sinnsyke slowmo-scener og dama er finere. Likevel er den litt pinlig klisjé innimellom.
HeleneBK Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #14 Skrevet 7. juli 2011 Å så bra at det er så mange jenter som er like meg og liker disse transformers filmene Jeg ble født etter serien var på sitt beste så jeg fikk aldri med meg den delen. Men er gira på transformers, pluss at jeg er fan av Shia Labeouf Er litt synd at Megan fox ikke er i den siste filmen...liker ikke at folk blir byttet ut, selv de som kanskje ikke passer best inn i første omgang. Men hun baksnakket Michael Bay så hu fortjener å bli sparket...sorry to say
Gjest Raindrops Skrevet 7. juli 2011 #15 Skrevet 7. juli 2011 Er litt synd at Megan fox ikke er i den siste filmen...liker ikke at folk blir byttet ut, selv de som kanskje ikke passer best inn i første omgang. Men hun baksnakket Michael Bay så hu fortjener å bli sparket...sorry to say Dessuten er hun en utrolig overvurdert skuespiller, jeg synes ikke hun er spesielt flink. Men nå gleder jeg meg til å få sett filmen
FantasDick Skrevet 8. juli 2011 #16 Skrevet 8. juli 2011 Megan er ikke "byttet ut" - Rosie spiller en annen rolle, men det visste dere kanskje. Jeg synes dessuten Rosie spiller bedre enn Megan.
^me^ Skrevet 11. juli 2011 #17 Skrevet 11. juli 2011 (endret) ikke mat trollet! jeg liker transformers filmene veldig godt!storkoste meg på transformers 3 kinoen! Endret 11. juli 2011 av ^me^
Gjest Bjørn82 Skrevet 11. juli 2011 #18 Skrevet 11. juli 2011 Var kjedelig at Megan Fox ikke var med i filmen da. Eneste jeg syntes var negativt med den.
Fluffe Skrevet 11. juli 2011 #19 Skrevet 11. juli 2011 Er glad Megan Fox ikke var i filmen. Det er tross alt en film, ikke moteoppvisning.
FantasDick Skrevet 12. juli 2011 #20 Skrevet 12. juli 2011 Er glad Megan Fox ikke var i filmen. Det er tross alt en film, ikke moteoppvisning. Megan er da ikke fashion!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå