leaves Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Hei er det noen der ute som kunne tenke seg en spa lignende frisør i Halden,som tilbyr det yperste innen hårpleie og virkelig vill få nettop deg til å føle deg helt unik?
Gjest Tirkes Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 Kan ikke svare for Halden, men... Nei. Er rimelig kjøpekraftig og har en tendens til å bruke på megselv, men frisør gir meg den følelsen "nok", for velvære tar jeg heller dagbehandlinger på spa som pleier andre deler av kroppen, samt ting som fotpleie og manikyr. Det er sikkert de som vil betale for dyp hodemassasje og gode hårkurer, det høres unektelig bra ut - men "hårspa", njaei. Da går jeg heller til frisør, stusser, vasker og kurer. Men har ikke hørt om akkurat den type spesialisert foretning, så mulig det er en nisje du kan få til å virke? 1
leaves Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2011 (endret) Hva kunne evt dere i østfold ha tenkt dere i en frisør salong? er det noe dere savner som eller synes fylket vårt trenger? Kom gjerne med forslag:) Endret 8. juli 2011 av leaves
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå