Gå til innhold

Nike Shox R4 joggesko

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Women's Nike Shox R4: Er denne modellen store, små eller normale i størrelsen??

Ser det finnes så mange Shox-varianter, noen som vet hva den "vanligste" heter? Skal ikke jogge med dem, men bruke dem til daglig, asfalt, litt skog og mark.

Endret av Smørblomsten
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et par Nike Free Run og et par Nike Lunarglide, og de er begge litt små i størrelsen. Så tror kanskje Nike generelt er litt små i størrelsen?

Skrevet

Jeg har et par Shox R4 i str. 37. Jeg bruker egentlig 36 (og har veldig smale bein, så 37 er som regel alt for stort for meg), men disse sitter veldig bra.

Tror forresten ikke det finnes en Shox-modell som er den "vanligste". De oppdaterer modellen litt for hver sesong (og kaller de forskjellige skoene for R1, R2 osv.), men utgangspunktet er stort sett det samme. Her fant jeg en side med flere Shox-modeller. Hvis du blar deg litt bakover ser du de forskjellige R-modellene.

Skrevet

Jeg har et par Shox R4 i str. 37. Jeg bruker egentlig 36 (og har veldig smale bein, så 37 er som regel alt for stort for meg), men disse sitter veldig bra.

Tror forresten ikke det finnes en Shox-modell som er den "vanligste". De oppdaterer modellen litt for hver sesong (og kaller de forskjellige skoene for R1, R2 osv.), men utgangspunktet er stort sett det samme. Her fant jeg en side med flere Shox-modeller. Hvis du blar deg litt bakover ser du de forskjellige R-modellene.

Tusen takk! Skal se nærmere på! Ser billigere ut der enn på denne jeg fant via FB:

http://www.nikeeshops.com/products/Women+26s-Nike-Shox-R4-n58_p1.html

Skrevet

Tusen takk! Skal se nærmere på! Ser billigere ut der enn på denne jeg fant via FB:

http://www.nikeeshops.com/products/Women+26s-Nike-Shox-R4-n58_p1.html

No problemo! :)

Men vær obs på at sider som den jeg linket til og den du linker til over her, ofte selger piratvarer. Du risikerer da å få sko av dårligere kvalitet, og så er det jo ulovlig å kjøpe/selge/gå med piratvarer. Det kan også godt være de selger ekte vare altså, men når prisene er såpass lave sier det seg nesten selv at dette ikke er ekte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...