"Maia" Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Hei! Jeg har vært bruker på Spotify i rundt 2 år nå, og savner virkelig det å kunne spille av så mange sanger jeg vil, i så mange timer jeg selv ønsker. Men pga. de nye reglene, som virkelig irriterer meg, vil jeg kjøpe Spotify Unlimited. Jeg lurte dermed på om det er noen av dere som har erfaringer med dette? Er det noen bindingstid, eller kan jeg si opp abonnementet akkurat når jeg vil? Om du selv bruker Spotify Unlimited hadde jeg satt pris på all informasjon som er viktig. Takk på forhånd!
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 Jeg bruker Premium, men brukte Unlimited før. Det er ingen bindingstid på noen av dem.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #3 Skrevet 6. juli 2011 Du kan betale fra måned til måned og står helt fritt når som helst å ikke fornye abonnementet.
"Maia" Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2011 Takk for svar! Hvordan sier jeg opp et slikt abonnement forresten?
Gjest Sevastra Skrevet 7. juli 2011 #5 Skrevet 7. juli 2011 (endret) Du kan gå på narvesen å kjøpe for 1 mnd, 3 eller 9 mener jeg det var. Så taster du bare inn koden du får. Veldig enkelt og effektivt. Jeg betalte for 1 mnd premium for lenge siden. De har enda ikke satt meg tilbake til det vanlige abonnementet med reklame. Edit: har ikke betalt noe mer for det så vidt jeg vet.. Endret 7. juli 2011 av Sevastra
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #6 Skrevet 7. juli 2011 Logger inn på sidene, helt nederst på forsiden velger man "Subscription" , og der igjen "Thinking about leaving? View your options" "Why do you want to leave?" Svar på spørsmålene og "Cancel subscription".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå