Annett Skrevet 13. mai 2002 #1 Skrevet 13. mai 2002 Jeg våknet kl 07.30 etter litt dorming i sengen stod jeg opp til en kjempe fint vær Så var det en tur i dursjen før min kjære mor lagde deilige smørbrød til meg, så kl 09.15 kom forloveren min så var det frisøren kl 09.30 der fikk vi deilig muserende vin Jeg var ferdig der kl 11.30 og da kom min far og hentet oss, så når jeg kom hjem hadde mamma lagd mere mat til meg Så kl 12.45 begynte jeg og kle på meg, det tok litt mere tid en beregnet så jeg var akkurat ferdig når limusinen kom når den kom ble jeg skjelven i hele kroppen.Så bar det av gårde til kirken Når kirke døren gikk opp så jeg min elskede mann og sønn og de var SÅ pene begge to Det var en kjempe fin sermoni, og presten holdt en morsom og fin tale. Så var det litt klemmig på kirke trappen før vi måtte dra til fotograf Når vi ankom selskaps lokalet kom alle gjestene løpende mot oss og kastet ris på oss. Så fikk vi jordbær og musrende vin Vi satte til bors i fire timer, og det var mange flotte taler og bruden felte noen tårer. Vi måtte en del ganger opp på stolen og kysse til alles begeistring Så var det kake skjæring og brude vals, vi gjenomførte valsen med 12 i stil Så kom sokke klippingen på min mann og meg, min svigermor er dansk så derfor alle disse rare tingene Så koste vi oss før vi takket for oss ca kl 01.15, da dro vi hjem til oss selv og det var så deilig og komme hjem til sengen sin Det var en lang og fantastisk dag, men den gikk så alt for fort Så alle kommende bruder bruk dagen når den kommer og nyt den Hilsen lykkelig gift _________________ Mai brud1212[ Dette Innlegg er endret av: Annett den 2002-05-13 20:30 ]
Fakse Skrevet 13. mai 2002 #2 Skrevet 13. mai 2002 Gratulerer så mye med det vel overståtte bryllup! Høres ut som dere hadde en flott dag Alle mulige lykkeønskninger for fremtiden fra meg.12
Gjest *Perser* Skrevet 13. mai 2002 #3 Skrevet 13. mai 2002 GRATULERER SÅ MYE! det hørtes ut som dere hadde en kjempe flott dag Gratulerer enda en gang kos fra 12
lucy Skrevet 13. mai 2002 #4 Skrevet 13. mai 2002 Gratulerer med en flott dag. Lykke til videre med ekteskapet
june2002 Skrevet 13. mai 2002 #5 Skrevet 13. mai 2002 Gratulerer så mye! Åhh! Nå gler jeg meg bare mer og mer! Dere fikk en kjempefin dag, og håper resten av ekteskapet deres også blir det!! 12
Charly Skrevet 14. mai 2002 #6 Skrevet 14. mai 2002 Gratulerer fra meg også! Hørtes kjempefint ut. Spørsmål; hva er den klippe sokken greia?
Gunn Mariann Skrevet 14. mai 2002 #7 Skrevet 14. mai 2002 Gratulerer så mye med dagen som var. Hørtes helt fantastisk ut. Lykke til videre med bryllupsdagene! 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå