AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Hvordan gjør dere dette? Jeg har sett ( på film) at i Usa så kommer den ofte trillendes inn på dansegulvet og så deler paret kaken i stykke, og så klinker de kake i ansiket på hvernadre, og mater hverandre.... Vær så snill å si at det ikke er sånn her i norge???
ViC* Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 Det bestemmer vel brudeparet selv vil jeg tro. :gjeiper: 1
piapetrine Skrevet 6. juli 2011 #3 Skrevet 6. juli 2011 Hos oss åpnet vi kaffe-delen av bryllupet med at brudeparet samen skar et stykke av kaken og matet hverandre pent og pyntelig mens alle andre sto rundt. Så startet de andre gjestene å forsyne seg fra kakebbordet Hos oss ble dette annonsert av toastmasteren.
Tullepia Skrevet 7. juli 2011 #4 Skrevet 7. juli 2011 Hvordan gjør dere dette? Jeg har sett ( på film) at i Usa så kommer den ofte trillendes inn på dansegulvet og så deler paret kaken i stykke, og så klinker de kake i ansiket på hvernadre, og mater hverandre.... Vær så snill å si at det ikke er sånn her i norge??? Nei, det er ikke sånn. Du kan for øvrig gjøre det slik DU vil, uten å måtte bry deg om nedarvede tradisjoner og hva som måtte være "vanlig".
Gjest Spinell Skrevet 8. juli 2011 #5 Skrevet 8. juli 2011 I alle bryllupene jeg har vært i har brudeparet delt det første stykket av bryllupskaken. De har holdt kakespaden sammen under kakeskjæringen, og de aller fleste har "matet hverandre". Jeg har ikke opplevd at kaken er blitt trillet inn. Den har stått på kakebordet sammen med de andre kakene, og kakeskjæringen er, som nevnt over, innledningen til kaffe-delen av bryllupet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå