AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Veit ikke om det er riktig tråd å poste dette på, men fant ingen som "ligna". Jeg starta i ny jobb denne uka, bare som ekstrahjelp i første omgang vel og merke, men det kan bygge seg opp til full stilling etterhvert dersom jeg er ivrig på å jobbe og stiller opp når de trenger meg. For noen uker siden søkte jeg på en annen jobb der ei venninne av ei venninne jobber. (Innvikla - ja.) Uansett. I går ringte venninna mi meg og spurte om jeg kunne tenke meg å hjelpe venninna hennes på jobb på torsdag pga dem trengte flere folk til jobben (har fri på torsdag). Jeg sa da ja, for jeg trenger pengene. Så ikveld fikk jeg melding fra sjefen i nyjobben min om jeg kunne jobber der på torsdag.. altså imorgen. Hvaa er riktig av meg å gjøre!? Burde jeg si nei til sjefen pga jeg allerede har takka ja til èn ekstravakt der venninna til venninna mi jobber? Eller bør jeg si nei og ta vakta sjefen tilbyr, for å vise interresse? HJEELP!
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 Du bør si nei til der du ikke er ansatt og ta jobbene nåværende sjef gir, for å vise interesse og gi gode inntrykk.
Gjest nicola Skrevet 6. juli 2011 #3 Skrevet 6. juli 2011 Ta vakta sjefen din tilbydde deg. Venninda di skjønner at du vil gi et bra inntrykk. Du må først og fremst tenke på din fremtid og handle etter fornuft! 1
Plommetreet Skrevet 6. juli 2011 #4 Skrevet 6. juli 2011 Synes du skal ta hensyn til den jobben du helst vil fortsette i.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #5 Skrevet 6. juli 2011 Er vel best å imponere sjefen ja! TAKK for innspill!! TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå