Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter røde støvletter - er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det i Oslo? Jeg har tenkt å bruke dem til bukse, så høyden på støvlettene har ingenting å si. Det mest praktiske er kanskje ankelhøyde, men det kommer jo an på hva som finnes der ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har fått noen sinnykt kule rød/sjokkrosa støvletter på Bianco. Husker ikke om de var røde i bunnen med rosa pelskant eller omvendt... Men de var så fine!

Lille Vinkel Sko har også noen røde..

Skrevet

takk for tipset, jeg er ute etter det samme, da jeg skal inn til byen skal jeg se der også

Skrevet

Så ett par veldig stilige røde støvletter på Euro Sko for en ukes tid siden. Var litt over ankelhøyde med en slags pyntespenne på siden. Ganske høye, tynne hæler. Kostet ca.900.

Skrevet
Så ett par veldig stilige røde støvletter på Euro Sko for en ukes tid siden. Var litt over ankelhøyde med en slags pyntespenne på siden. Ganske høye' date=' tynne hæler. Kostet ca.900.[/quote']

De hørtes ypperlige ut for meg! :) Var det en Euro Sko-butikk i Oslo du så dem i?

Skrevet

Nei, ikke i Oslo desverre. Men det kan jo hende de har dem der og. Du kan jo se etter i et par butikker! Lykke til :D

Skrevet

Det var synd at du ikke kunne tipse om en bestemt butikk i Oslo. Jeg har vært på et par Euro Sko-butikker uten å se noen røde støvletter, men jeg får vel fortsette letingen.

De røde og rosa støvlettene fra Bianco er sikkert kule de, men det høres ikke ut som om det er noe slikt jeg ser etter i denne omgang. De bør helst være ensfarget røde. Jeg sjekket ut nettsidene til Vinkel Sko, men fant bare disse - som var noe dyrere enn jeg hadde tenkt og heller ikke helt hva jeg har i tankene.

Noen andre som har sett røde støvletter i Oslo?

Skrevet

Euro sko har hjemmesider, kanskje du kan finne de omtalte støvlettene der?

http://www.eurosko.no/

Tenkte først å legge ut adresset til butikkene deres i Oslo, men kom på at det sikkert ikke er lov :oops:

Skrevet
Euro sko har hjemmesider' date=' kanskje du kan finne de omtalte støvlettene der?[/quote']

Nei, jeg fant ingen røde støvletter der heller. Det var riktignok svært få bilder på de sidene (som jeg kunne finne i hvert fall), og de støvlettene som fantes var dessverre ikke røde. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...