AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Hei folkens! Jeg har fått to prøver på disse produktene: Decleor Aroma Purete Matt finish skin fluid, og Decleor Nutridivine Nutriboost soft cream, og prøver å finne dem billig på nett (svindyrt hos hudpleieren jo!) Her er problemet: Når jeg søker etter den på Kelkoo.no for å finne ut hvor de kan være billigst, kommer det opp flere varianter som ser forskjellig ut (noen i krukke, noen i gul tube, noen i hvit tube), men de heter nøyaktig det samme. Så hvordan vet jeg at jeg får kjøpt det produktet jeg skal ha? Blir takknemlig for svar!
Gjest Michelle82 Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 FeelUnique. De betaler tilbake toll og moms.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #3 Skrevet 6. juli 2011 Decleor Aroma Purete Matt finish skin fluid og Decleor Nutridivine Nutriboost soft cream. Sistnevnte vil det komme moms på + tollavgift på til sammen ca. 200 kr, men om du tar bilde av kvitteringen og sender en mail til FU, vil de tilbakebetale dette. Anbefaler deg å bestille kremene hver for seg. Feeluniue har uansett gratis frakt
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #4 Skrevet 6. juli 2011 En ting til: om du skal handle fra feelunique bør du velge Britiske pund (GBP) som valuta, og ikke norske kroner. Produktene blir dyrere om du velger å bruke NOK.
hurdugurdu Skrevet 6. juli 2011 #5 Skrevet 6. juli 2011 (endret) Når du skal handle Decleor kan det være lurt å sjekke ut CheapSmells.com også. Der får du ikke tilbakebetalt moms, men mange av produktene er billigere enn på Feelunique. F.eks. er Aroma Purete Matt Finish Skin Fluid billigere der, og siden den koster under 200 slipper du å betale moms. Du må betale litt i porto, men det blir likevel billigere enn Feelunique. Til varer over 200kr vil også jeg anbefale Feelunique Edit: Og når det gjelder designet, så vil jeg anbefale å kjøpe produktene som har slikt design eller tilsvarende, dette er det "nye" designet til Decleor. Hvis du kjøper Decleor-produkter med en slik emballasje kan du risikere å få et gammelt produkt. Tror det er et par år siden de endret design på emballasjen. Endret 6. juli 2011 av hurdugurdu 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #6 Skrevet 6. juli 2011 Takk for svar, folkens! Føler meg litt klokere nå, hva skulle jeg gjort uten KG... hadde blitt dyrt i lengden, det -TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå