AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #121 Skrevet 6. juli 2011 Gjelder det pølse i lompe også eller? For der jeg jobber så er det utelukkende østlendinger som kommer og spørr etter wienerpølse i lompe Hva spiser dere pølsa i der du jobber, da?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #122 Skrevet 6. juli 2011 Hvem er du da? Har vi vært i alvorlig clinch, eller bare på tull? Nei ikke noe clinch. Hyggelige avsporinger. Vi krangler da aldri. Vi kommer godt over ens.
Gjest MorAase Skrevet 6. juli 2011 #123 Skrevet 6. juli 2011 Hva spiser dere pølsa i der du jobber, da? Brød.
Gjest Raindrops Skrevet 6. juli 2011 #124 Skrevet 6. juli 2011 Hva spiser dere pølsa i der du jobber, da? ...brød?
Gjest Bjørn82 Skrevet 6. juli 2011 #125 Skrevet 6. juli 2011 Synes nok dere er litt uopplyste når dere ikke visste Sarpsborg var norsk, ja. Er du 18 år er det kanskje ikke så rart, men når man kommer ut i 20-årene, begynner det å bli rart... Dersom man har hørt om Moss og Fredrikstad, skulle man vel klart å få med seg Sarpsborg også. Og jeg er for øvrig nordlending. Nå skal jeg ikke generalisere, men når det kommer til geografi så virker det som at nordleninger er flinkere på dette enn hva østleninger er. Det kan hende jeg tar feil nå. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #126 Skrevet 6. juli 2011 ...brød? Og ingen bruker lompe, bortsett fra østlendinger? Hvilken bergsprekk bor du i? 1
Gjest Bjørn82 Skrevet 6. juli 2011 #127 Skrevet 6. juli 2011 Jeg har alltid visst at Sarpsborg ligger i Norge. Derimot trodde jeg at Mo i Rana var i syden da jeg var liten Er du fra Mo i Rana?
Gjest Raindrops Skrevet 6. juli 2011 #128 Skrevet 6. juli 2011 Og ingen bruker lompe, bortsett fra østlendinger? Hvilken bergsprekk bor du i? Haha, det er helt sikkert flere som spiser lompe, men der jeg jobber så er det bare østlendinger som har spurt etter det. Om man brød eller lompe til pølsa har da ingenting å gjøre med hvor sivilisert man bor
Gjest MorAase Skrevet 6. juli 2011 #129 Skrevet 6. juli 2011 Og ingen bruker lompe, bortsett fra østlendinger? Hvilken bergsprekk bor du i? Riktig. Lompe er et Østlandsfenomen.
Gjest Bjørn82 Skrevet 6. juli 2011 #130 Skrevet 6. juli 2011 Riktig. Lompe er et Østlandsfenomen. pfft.. det var da vanlig med lompe for snart 30år siden ellers i landet også... Vertfall oppover landet.
Chiyo Skrevet 6. juli 2011 #131 Skrevet 6. juli 2011 Riktig. Lompe er et Østlandsfenomen. Men det er veldig godt. Jeg liker kalkungrillpølse med lompe. Er ikke så glad i pølsebrød. nam... Det er i alle fall en bra ting som kom fra østen...
Timseh Skrevet 6. juli 2011 #132 Skrevet 6. juli 2011 (endret) Haha, Sarpsborg i Sverige? Jaja Jeg som til og med bor i Bergen har visst hvor Sarpsborg ligger siden jeg var en ungsau. Pølse i lompe BRØD! Endret 6. juli 2011 av HenLu
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #133 Skrevet 6. juli 2011 Riktig. Lompe er et Østlandsfenomen. Jeg har spist pølse med lompe på en bensinstasjon i Finnmark. Lompene lå klare på disken. Så der tar du nok feil, mor.
Chiyo Skrevet 6. juli 2011 #134 Skrevet 6. juli 2011 Haha, Sarpsborg i Sverige? Jaja Jeg som til og med bor i Bergen har visst hvor Sarpsborg ligger. Pølse i lompe BRØD! What!!! Og vi som kommer fra samme plass, og så kan du mer enn meg?
Gjest Raindrops Skrevet 6. juli 2011 #135 Skrevet 6. juli 2011 pfft.. det var da vanlig med lompe for snart 30år siden ellers i landet også... Vertfall oppover landet. Lompe er ikke noe nytt der jeg bor heller, det er bare ikke spesielt utbredt. Tror jeg kan telle på én hånd de gangene jeg har vært på grillfest å sett noen ha med seg lompe.
Timseh Skrevet 6. juli 2011 #136 Skrevet 6. juli 2011 What!!! Og vi som kommer fra samme plass, og så kan du mer enn meg? Har kanskje litt med å gjøre at vi har hytte i Spydeberg Som du nok heller ikke vet hvor er
Gjest MorAase Skrevet 6. juli 2011 #137 Skrevet 6. juli 2011 Jeg har spist pølse med lompe på en bensinstasjon i Finnmark. Lompene lå klare på disken. Så der tar du nok feil, mor. Det er du he,ler ikke alene om. Men hvorfor ligger det der? For turistene fra Østlandet. Nei takke meg til brød! 1
Chiyo Skrevet 6. juli 2011 #138 Skrevet 6. juli 2011 Har kanskje litt med å gjøre at vi har hytte i Spydeberg Som du nok heller ikke vet hvor er Emh... nei. Men jeg har hytte på Kvamskogen. Sikkert mye nærmere.
Timseh Skrevet 6. juli 2011 #139 Skrevet 6. juli 2011 Emh... nei. Men jeg har hytte på Kvamskogen. Sikkert mye nærmere. Kvamskogen, ja. Har ikke så gode minner der ifra etter jeg akte på en polstringsmadrass og brakk lår, nese og havnet i koma Men for all del, sikkert et fint sted å ha hytte på
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #140 Skrevet 6. juli 2011 Det er du he,ler ikke alene om. Men hvorfor ligger det der? For turistene fra Østlandet. Nei takke meg til brød! Nei, de var helt ferske og dette var utenom turistsesongen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå