sjokolademonster Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Jeg vet det finnes tusen andre lignende tråder, men har bladd igjennom en hel del, og finner ikke det jeg leter etter.. Jeg har en bestevenninne som snart har bursdag. Hun er virkelig den beste også. Hun er den jeg forteller alt til. Så siden hun betyr så mye for meg, har jeg lyst til å gi henne noe spesielt Scrapbook tenkte jeg å gi henne til jul.. Ellers har jeg vært innom tanker som photoshoot med fotograf og spa, men skulle gjerne hørt noen andre forslag.. Gjerne noen litt mer økonomiske kanskje? Såe, ja! Fyr løs
Gjest NozMonster Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 er hun en barndomsvenninne? det jeg gjorde med min barndomsvenninne på hennes bursdag for noen år siden, var å kjøpe en kjempefin piknikk-kurv, også la jeg masse ting som minnet oss om fortiden vår sammen. helt fra barneskolen, og opp til voksen alder. Vi brukte mange timer på å gå igjennom alt som lå i kurven, og kom på masse artige minner mens vi mimret om det hun prater enda om den gaven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå