AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Kan noen tipse meg om merker ol til: Pudder; trengr transparent pudder til bla å matte ned skinnende ansikt (og kamuflere røde ører) Mascara: vannfast som gir volum og gjerne lenge. Bonus om den er lett å fjerne (den trenger ikke være vannfast nok å bade med, skal kun gråte en skvett eller to i bryllup) Lipgloss: Jeg bruker stort sett lipsyl på leppene, men trenger nå noe med farge. Inbiller meg at leppestift kan bli for tung og mettet i fargen? Setter pris på hjelp!
Stellia Skrevet 6. juli 2011 #3 Skrevet 6. juli 2011 Pudder; trengr transparent pudder til bla å matte ned skinnende ansikt (og kamuflere røde ører) theBalm - Sexy Mama. Dette er ingen foundation, og dekker ikke, men er transparent og brukes over foundation. Matter ned skinnende hud, og får foundation til å holde lenger. Mascara: vannfast som gir volum og gjerne lenge. Bonus om den er lett å fjerne (den trenger ikke være vannfast nok å bade med, skal kun gråte en skvett eller to i bryllup) Covergirl - Lash Blast Waterproof Mascara. Dog litt vanskelig å fjerne, men scorer høyt på volum (og litt lengde). Lipgloss: Jeg bruker stort sett lipsyl på leppene, men trenger nå noe med farge. Inbiller meg at leppestift kan bli for tung og mettet i fargen? Det kommer an på hvor mye dekkevne du er ute etter. Konsistensen på leppestiften har også noe å si. Jo mer matt den er, jo mer dekkevne og "tyngre" ser den ut. MAC er gode på både leppestift og lipgloss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå