Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er den beste plassen du har vært?

Hva likte du med stedet?

Var det dyrt? Hvordan hotell sov du på ? (eller campingplass++)

Negativ, Positivt?

Hvilken side bestilte du ferien på?

Hvem passer denne ferien for?

Trenger ikke svare på spørsmålene visst du ikke vil, men heller skrive litt om ferien din.

Kunne gjerne trengt inspirasjon her.. :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er den beste plassen du har vært? India

Hva likte du med stedet? Så stor kulturforskjell og mye venlighet og varme, utrolig å oppleve så mye forskjellig på to uker

Negativ, Positivt? var flere steder i India, så det ble overnatting på tog, på hotell, motell og i bungalower, det var ikke dyrt nei, maten er jo kjempe billig og belger man riktige hotell er det også billig og bra

Hvilken side bestilte du ferien på? Var ikke jeg som bestilte, så det husker jeg ikke.

Hvem passer denne ferien for? Alle utenom veldig små barn, vi hadde med oss barn ned i 8års alderen som taklet den ferien bra og koste seg :)

Skrevet (endret)

Hvor er den beste plassen du har vært? Ghana.

Hva likte du med stedet? Naturen, dyrelivet, fantastiske, varme mennesker som tar deg i mot med åpne armer hvor enn du går, den avslappende livsstilen, de herlige strendene.

Var det dyrt? Hvordan hotell sov du på ? (eller campingplass++) Ikke dyrt i det hele tatt. Jeg sov i et leilighetskompleks (utveksling med skole), men ålreite hoteller koster bare en brøkdel av prisen her hjemme.

Negativ, Positivt? Alt var positivt utenom at taxiene kjører fryktelig fort, og ghanesisk mat er ikke godt. Bestill noe internasjonalt, så er du safe. :gjeiper:

Hvilken side bestilte du ferien på? Det var utveksling, så jeg bestilte bare flybilletter.

Hvem passer denne ferien for? Voksne, ungdommer og barn fra 5 år og oppover kanskje. Ganske varmt der nede. :)

Endret av silius
Skrevet

Hvor er den beste plassen du har vært? Aruba

Hva likte du med stedet? De fantastiske strendene

Ja, men vi reiste i juli- da er det lavsesong. Dessuten var dollarkursen ca 5,1. Vi bodde på Bucuti Beach Resort, oppgradert rom.

Negativ, Positivt? Det eneste negative er at det er dyrt å komme seg dit, forholdsvis høyt prisnivå på øya og masse amerikanere. Ellers vil jeg si at Aruba har en av verdens vakreste strender, Eagle Beach. Klimaet er perfekt, ABC-øyene ligger utenfor orkanbeltet. Folket er vennlig og øyen er ikke for stor. Det er en perfekt øy å reise til om man tenker å gifte seg eller dra på bryllupsreise. Hotellet vi bodde på var kun for voksne. Det er perfekt når man er på bryllupsreise og ønsker å ligge ved bassenget med yndligsboka og en paraplydrink.

Hvilken side bestilte du ferien på?

Flybilletter på www.martinair.com

Hotell på www.hotelweb.no

Hvem passer denne ferien for?

Den passer best for par, men det er ikke noe i veien for å reise dit med barn. Det kommer an på hvilket hotell man skal bo på.

Trenger ikke svare på spørsmålene visst du ikke vil, men heller skrive litt om ferien din.

Kunne gjerne trengt inspirasjon her.. :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...