AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Har et lite "problem" som er litt vanskelig å forklare. Jeg synes alltid så synd på folk. Ikke det at jeg har det så mye bedre enn alle andre, for det vet jeg at jeg ikke har. Men bare jeg ser på tv (fra virkeligheten) at noen driter seg ut eller slår seg få føler jeg meg så dårlig på deres vegne. Sitter å synes synd på de. Det kan være sånne bittesmå ting som at noen misforstår et spørsmål i et intervju eller at noen maser om private ting i intervjuer osv eller at noen er uheldig og kutter seg på en kniv ol. Det er jo ikke sikkert menneskene på tv syns det er noe vondt eller flaut eller noeting, men alikevel føler jeg meg så dårlig på deres vegne. Noen som vet hvordan jeg kan få vekk denne følelsen. Er litt bekymret at det skal gå utover mitt humør og at jeg skal bli lei meg/trist fordi jeg føler det for dem.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 Jeg har det samme, men for dyr. Jeg blir nedbrutt av å tenke på dyrene rundt om som sliter og ikke har eiere, og mennesker som bare opplever de som bruk og kast. Det kan ødelegge hele dagen min. Det er slitsomt.
Ibanez Skrevet 7. juli 2011 #3 Skrevet 7. juli 2011 Jeg blir også flau på andres vegne på den måten du beskriver. Spesielt for dyr. Jeg blir så sinna og lei meg på en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå