AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Hva ville du valt av iPhone 4 (evt vente på 5) og Xperia ARC? Ta gjerne med hvorfor den ene og ikke den andre....
Carrot Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 hva vil du ha av en telefon da? apps = kommer først til iPhone for eksempel..
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #3 Skrevet 6. juli 2011 iPhone 5 (eller 4 om jeg ikke kunne vente til september) Fordi jeg har en iPhone 4 nå som jeg er storfornøyd med. Setter pris på brukergrensesnittet og alle programmene man kan installere. I tillegg har jeg en iPad 2, så greit med iPhone 4 siden de deler brkergrensesnitt og prgrammer.
DBM Skrevet 7. juli 2011 #4 Skrevet 7. juli 2011 (endret) Xperia Arc, selv om det aldri kunne vært aktuelt å kjøpe den. Liker ikke designet på Xperia-serien. Arc er en Android-telefon, og det blir avgjørende. iPhone er for fastlåst og mangelfull. Endret 7. juli 2011 av DBM
DBM Skrevet 7. juli 2011 #6 Skrevet 7. juli 2011 (endret) Hva mener du "fastlåst" ?? Man kan bare velge hvor ikonene skal være plassert og evt hvilket bakgrunnsbilde man vil ha. I tillegg er man låst til å bruke iTunes, som blir ganske primitivt. Med Android kan man velge mellom flere launchere, man kan velge form og farge på ikoner (og bruke helt transparente ikoner som jeg har), design på låsemekanismen (som man kan designe selv). Med iPhone kan man vel bare laste ned apps fra App Store også? Endret 7. juli 2011 av DBM
Carrot Skrevet 7. juli 2011 #7 Skrevet 7. juli 2011 Er det ikke en "greie" med flytting av kontakter til iPhone også? mener å ha hørt noe om det??
Gjest charella Skrevet 7. juli 2011 #8 Skrevet 7. juli 2011 Om du vil ha en telefon til å bare ringe med og sende meldinger, gjerne spille litt kabal også, da er iPhone super. Vil du ha litt mer som feks mulighet til å personliggjøre telefonen, lett overføringer av bilder, musikk osv via bluetooth eller kabel, da velger du ikke iPhone. Enkelt og greit. Jada iPhone har itunes (I mean.. what the fuck??)
DBM Skrevet 7. juli 2011 #9 Skrevet 7. juli 2011 Jada iPhone har itunes (I mean.. what the fuck??) Hm? iPhone støtter heller ikke minnekort, så du får bare tilgang til det som ligger på telefonen.
Gjest charella Skrevet 7. juli 2011 #10 Skrevet 7. juli 2011 (endret) Hm? iPhone støtter heller ikke minnekort, så du får bare tilgang til det som ligger på telefonen. Takk! Der minnet du meg på enda en ting. IPhone har ikke minnekort... Da jeg sa itunes, så tenkte jeg inni meg itunes på dataen. xD Altså om noen skulle påstå at det går an å ha musikk på iphonen, da må de alltså innom itunes. På dataen!!via kabel.. Endret 7. juli 2011 av charella
Gjest charella Skrevet 7. juli 2011 #12 Skrevet 7. juli 2011 Kan man bruke Dropbox? På iPhone? Ikke peiling.
DBM Skrevet 7. juli 2011 #14 Skrevet 7. juli 2011 Sensation..Knuser Iphone lett. Og Samsung Galaxy S II overgår Sensation igjen, men du har helt rett
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #15 Skrevet 7. juli 2011 Dette ble jo en spennende utvikling, hvis dere fritt kunne velge - hva ville dere da ha valgt og hvorfor er den bedre enn alternativene?
Carrot Skrevet 7. juli 2011 #16 Skrevet 7. juli 2011 Hva med brukergrensesnittet i forhold til det man er vant til? Noen telefoner er jo mer "kompliserte" enn andre kanskje?
Gjest Iah Skrevet 7. juli 2011 #17 Skrevet 7. juli 2011 Hvis valget sto mellom de to hadde jeg valgt iPhone. Jeg misliker Sony Ericsson-mobiler sterkt, og jeg har en iPhone 3GS nå som jeg har vært veldig fornøyd med. Jeg planlegger selv telefonkjøp for tiden og da er det Samsung Galaxy S2 som står øverst på ønskelisten.
DBM Skrevet 7. juli 2011 #18 Skrevet 7. juli 2011 (endret) Hva med brukergrensesnittet i forhold til det man er vant til? Noen telefoner er jo mer "kompliserte" enn andre kanskje? Hvis man ikke kan bruke en Android-telefon, så er det nesten like greit å ikke kjøpe smarttelefon i det hele tatt. Selv om det er mange muligheter, så trenger man ikke å utnytte alle. Men da har man i hvert fall muligheten til å gjøre ting. Til AB: Samsung'en er den beste telefonen, etterfulgt av HTC Sensation. ZTE og Huawei kan være bedre kjøp om man ikke er kravstor. De ligger langt lavere i pris, og da får du ZTE Blade for under 1500 kr flere steder. Endret 7. juli 2011 av DBM
Carrot Skrevet 7. juli 2011 #19 Skrevet 7. juli 2011 Får man egentlig kjøpe "enkle" telefoner i dag? Syns "alle" er mer eller mindre "avanserte" i den form at de har touch og apps for eksempel...
DBM Skrevet 7. juli 2011 #20 Skrevet 7. juli 2011 Får man egentlig kjøpe "enkle" telefoner i dag? Syns "alle" er mer eller mindre "avanserte" i den form at de har touch og apps for eksempel... Hva som er avansert eller vanskelig er veldig subjektivt. Men i løpet av 2-3 dager med telefonen burde det meste gå greit. Men da kan jeg skjønne at det er litt uvant med apps, hvordan man laster ned, sletter, legger over på SD osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå