Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har de siste ukene ikke fått logget inn på msn!

Har jo alltid vært en eller annen dag opp gjennom årene hvor det har vært feil med msn og man ikke får koblet på, men nå har det vært sånn i flere uker! Prøver med microsoft MSN og aMSN, og msn på iPhonen, men ingenting går! :(

Den går bare i en sånn reconnect sløyfe også får jeg melding om at msn er utilgjengelig eller at jeg ikke er koblet til nettet (som jeg jo er...).

What to do?? :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Avinstaller MSN og last ned på nytt. Det bruker å hjelpe :)

Du kan jo prøve å lage deg en ny konto og se om du får logget på med den. Da vet du hvertfall om det er noe feil med din konto nå.

AnonymBruker
Skrevet

Har innstallert aMSN men får samme feilmelding, og prøvd annen konto. Samme feil. Slik er det på macen OG på iPhonen....

AnonymBruker
Skrevet

Du får kontaktew MSN kundeservice du da.

Skrevet

Har du prøvd Ebuddy? Jeg får ikke logget på vanlige MSN som er lastet ned, men ebuddy funker for meg (må ikke laste det ned).

En annen grunn kan være at at du har avinstallert Internet explorer? Det har jeg gjort på en annen pc, og det ser ut som at man må ha internet explorer, selv om man ikke bruker det som nettleser.

Høres ulogisk ut ja, har ikke mye peiling på dette.

AnonymBruker
Skrevet

har aldri hatt IE. Har mac og bruker Firefox... Har bare vært sånn de siste ukene. Synes det er så rart, det er slik på macen og på iPhonen. Skal jo liksom ikke være noen sammenheng i det. Fungerer deres msn?

Skrevet

Får du ein feilmeldingskode ?

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Skrevet

I nye MSN kan du gå på alternativer > tilkobling > lagre en logg over mine servertilkoblinger for å bidra til å feilsøke tilkoblingsproblemer". Kan du skru på den og deretter trykke feilsøk som skal ligge under "Tilkobling" også ? Hvis det er lagret en logg, legg den til her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...