Gå til innhold

hvor lang tid tar det å få kjolene

Anbefalte innlegg

Gjest Ninab
Skrevet

God morgen!

Jeg bestilte forloverkjoler fra Ebay søndagen, og broren min hevder at det tar opp til 2 mnd før jeg får pakken... Jeg har bestilt varer fra Ebay før, og har da fått dem innen 2 uker.

Så lenge kjolene befinner seg i usa, og ikke i kina så tar det vel ikke 2 måneder før de kommer?

Han pleier bestille varer som kommer fra Kina i utgangspunktet, men selges på Ebay.. det blir noe annet?

Pakken er levert til sending igjennom UPSP, registrert inn 5 juli.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis kjolen først skal lages kan det godt ta to måneder. Tok vel en-to måneder før jeg fikk min brudekjole som jeg kjøpte over eBay fra Kina.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Ninab
Skrevet

Hvis kjolen først skal lages kan det godt ta to måneder. Tok vel en-to måneder før jeg fikk min brudekjole som jeg kjøpte over eBay fra Kina.

Joda, men det skal ikke disse :) De er ferdig laget, og allerede innlevert til sending i USA

Skrevet

Joda, men det skal ikke disse :) De er ferdig laget, og allerede innlevert til sending i USA

Allikevel, det kan gå en liten stund. Kommer an på hva slags sendingstype man velger.

Skrevet

jeg bestilte min fra kina, sydd etter mål - altså ikke ferdig - det tok nøyaktig 30 dager før jeg fikk min. Jeg tror ikke det går så lang tid som to måneder hvis de er ferdige.

Skrevet

Jeg bestilte varer fra UK og Kina samtidig. Fikk faktisk kinapakken først. Det tok ca to uker, men pakken var liten.

Jeg har maks ventet 1 mnd fra pakker over hele verden. Kanskje jeg har vært heldig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...