Gjest Ninab Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 God morgen! Jeg bestilte forloverkjoler fra Ebay søndagen, og broren min hevder at det tar opp til 2 mnd før jeg får pakken... Jeg har bestilt varer fra Ebay før, og har da fått dem innen 2 uker. Så lenge kjolene befinner seg i usa, og ikke i kina så tar det vel ikke 2 måneder før de kommer? Han pleier bestille varer som kommer fra Kina i utgangspunktet, men selges på Ebay.. det blir noe annet? Pakken er levert til sending igjennom UPSP, registrert inn 5 juli.
Anglofil Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 Hvis kjolen først skal lages kan det godt ta to måneder. Tok vel en-to måneder før jeg fikk min brudekjole som jeg kjøpte over eBay fra Kina. Mvh Yvonne
Gjest Ninab Skrevet 6. juli 2011 #3 Skrevet 6. juli 2011 Hvis kjolen først skal lages kan det godt ta to måneder. Tok vel en-to måneder før jeg fikk min brudekjole som jeg kjøpte over eBay fra Kina. Mvh Yvonne Joda, men det skal ikke disse De er ferdig laget, og allerede innlevert til sending i USA
Anglofil Skrevet 6. juli 2011 #4 Skrevet 6. juli 2011 Joda, men det skal ikke disse De er ferdig laget, og allerede innlevert til sending i USA Allikevel, det kan gå en liten stund. Kommer an på hva slags sendingstype man velger. Mvh Yvonne
topsy Skrevet 7. juli 2011 #5 Skrevet 7. juli 2011 jeg bestilte min fra kina, sydd etter mål - altså ikke ferdig - det tok nøyaktig 30 dager før jeg fikk min. Jeg tror ikke det går så lang tid som to måneder hvis de er ferdige.
Ibanez Skrevet 8. juli 2011 #6 Skrevet 8. juli 2011 Jeg bestilte varer fra UK og Kina samtidig. Fikk faktisk kinapakken først. Det tok ca to uker, men pakken var liten. Jeg har maks ventet 1 mnd fra pakker over hele verden. Kanskje jeg har vært heldig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå