Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #21 Skrevet 18. november 2003 At andre ikke synes det er morro er greit for min del, men patetisk er det da ikke? og hvilket svar håpet du på å få på dette spørsmålet? seriøst? som sagt så er det helt greit for meg at ander finner den slags underholdende.. men å få meg til å ikke synes det er patetisk.. det skal litt til.. (omtrent like mye som for å få meg til å synes at svenskehandel ikke er harry.. )
Gjest Zalomine Skrevet 18. november 2003 #22 Skrevet 18. november 2003 Selvsagt får du lov til å synes at det er patetisk, men da må du akseptere at du er sneversynt og uten evne til å akseptere mye, etter min mening. JEG synes ikke det er morro å se på håndballkamper, men jeg anser ikke dem som gjør det som PATETISKE av den grunn. JEG har nemlig evnen til å akseptere at andre har andre preferanser enn meg
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #23 Skrevet 18. november 2003 JEG synes ikke det er morro å se på håndballkamper' date=' men jeg anser ikke dem som gjør det som PATETISKE av den grunn. JEG har nemlig evnen til å akseptere at andre har andre preferanser enn meg [/quote'] jeg har da utallige ganger skrevet at jeg aksepterer at andre finner dette underholdnende.. ingen problemer med det jeg.. men hva i alle dager har det faktum at de finner det underholdende å gjøre med hva jeg finner det å finne dette underholdene??
Gjest Zalomine Skrevet 18. november 2003 #24 Skrevet 18. november 2003 Ingenting å gjøre med at du finner det underholdene. Men du respekterer ikke at andre finner det underholdene dersom du samtidig mener de er PATETISKE av den grunn altså.l
Livets datter Skrevet 19. november 2003 Forfatter #25 Skrevet 19. november 2003 å få meg til å ikke synes det er patetisk.. det skal litt til.. Skal ikke gidde å prøve engang. Om du synes vi er patetiske for at vi tipper i lotto/extra, så må du få lov til å synes det! Men da er det jammen meg mange patetiske mennesker her i landet. For ikke å snakke om verden! PS: Forøvrig ble det ingen gevinst igår. Hmm... overraskende! Vel vel, en uke til neste gang, og nye muligheter!
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #26 Skrevet 19. november 2003 Hei, LD, her er et stalltips fra en innsider: 14, 37 og 72 har vært kjempebra på trening i det siste, og alle i miljøet regner med at de slår gjennom i neste program! Sender du meg en prosent, eller i hvert fall nok til å skaffe meg litt promille, dersom du blir millionær neste uke?
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #27 Skrevet 19. november 2003 Om du synes vi er patetiske for at vi tipper i lotto/extra, så må du få lov til å synes det! Men da er det jammen meg mange patetiske mennesker her i landet. For ikke å snakke om verden! jupp... det er det.. tusen takk for at jeg fikk lov til å mene det jeg mener.. (for å mene det jeg mener er ellers tydeligvis sneversynt, mens å mene det motsatte er ikke sneversynt.. selv om jeg fult ut akseptere andres meninger, mens mine meninger ikke blir akspetert.. )
Livets datter Skrevet 19. november 2003 Forfatter #28 Skrevet 19. november 2003 14' date=' 37 og 72 har vært kjempebra på trening i det siste, [/quote'] 72 ble krysset av på begge mine kuponger igår!
Diva Skrevet 19. november 2003 #29 Skrevet 19. november 2003 ( Noen ganger ) Lotto på lørdager og et par Flaxlodd i ny og ne! Mister aldri håpet...... Er et par ting jeg gjerne skulle hatt nå, så det hadde ikke vært helt borte i skauen ille om jeg hadde vunnet litt....hehe
Livets datter Skrevet 19. november 2003 Forfatter #30 Skrevet 19. november 2003 mens mine meninger ikke blir akspetert.. ) Neivel..?? Du bruker ord som "patetisk" når du skal beskrive Lotto-spillere. Da må vi "Lotto-spillere" få lov til å synes at det er en merkelig mening! Hvor står det forøvrig hen at jeg ikke aksepterer din mening?
Edie Skrevet 19. november 2003 #31 Skrevet 19. november 2003 Spiller ikke Xtra, men Lotto og Vikinglotto. Har jo ikke trua på at vi vinner, men det lille håpet er jo nok til å tippe. Når vi har råd til det. Noen vinner jo faktisk hver uke!
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #32 Skrevet 19. november 2003 Selvsagt får du lov til å synes at det er patetisk, men da må du akseptere at du er sneversynt og uten evne til å akseptere mye, etter min mening. nei, livets datter, du har ikke sagt noe jeg har problem med.. det var jo nettopp det som var så bra.. Fredagsbarn gjør derimot nøyaktig det samme som hun nekter meg å gjøre..
Suzy Skrevet 19. november 2003 #33 Skrevet 19. november 2003 Tipper ikke, men kjenner Elin (hun som leser opp tallene...)
Nøste Skrevet 19. november 2003 #34 Skrevet 19. november 2003 Ser det er ikke mange som tipper selv tipper jeg vær uke sitter å venter . Men det er jo mest får spennigen pleier ikke å få noe serlig.
Gjest Zalomine Skrevet 19. november 2003 #35 Skrevet 19. november 2003 nei, livets datter, du har ikke sagt noe jeg har problem med.. det var jo nettopp det som var så bra.. Fredagsbarn gjør derimot nøyaktig det samme som hun nekter meg å gjøre.. Vel, jeg sier at du får lov til å ha din mening, dersom du lar meg få ha min Jeg respekterer din mening, dersom du respekterer min, men du SIER at du respekterer min mening, samtidig som du ser det er patetisk. Jeg ser ikke respekten der. Så, dersom du reelt respekterer min mening, da skal jeg respektere din også. Dersom du respekterer min mening er du ikke sneversynt, men fordi du IKKE gjør det, må da jeg få lov til å ha mine meninger om deg? Inntil du REELT respekterer mine meninger, så kan du da vel ikke protestere på at jeg har noen meninger (om dine meninger) vel?
MarianneE Skrevet 20. november 2003 #36 Skrevet 20. november 2003 Tipper ikke, men kjenner Elin (hun som leser opp tallene...) Da kan du daske godt til henne fra meg!! Jeg synes xtra er morro, men har vunnet tilsammen 900 kroner på tre år.....
Livets datter Skrevet 2. desember 2003 Forfatter #37 Skrevet 2. desember 2003 Nye muligheter idag, dere! Da løper jeg og kjøper vinner-rekka!
Kaktus Skrevet 3. desember 2003 #38 Skrevet 3. desember 2003 Tipper Extra, Lotto og Viking-Lotto sammen med et vennepar, men følger ikke med på trekningene. Men i forrige uke gikk Extra'n inn med 30 000 blanke kroner! Synes ikke det er så patetisk med penger på kontoen før jul jeg. Og det skal også sies at det siste året har alle smågevinstene vært nok til å dekke tippeutgiftene, så vi går ikke en gang i minus. Så den som ikke tipper, vinner ikke...
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #39 Skrevet 3. desember 2003 Så den som ikke tipper' date=' vinner ikke...[/quote'] nei men den gjennomsnittlige tipper betaler inn langt mer enn h*n vinner (ellers hadde det jo ikke lønt seg å drive tippeselskaper osv.. og de drar inn myye penger!!)
Livets datter Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #40 Skrevet 3. desember 2003 Selvsagt! Det har da aldri vært noen hemmelighet. Det er viktig i spill å aldri satse mer enn du kan tape!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå