Gjest India Gyllenhaal Skrevet 18. november 2003 #21 Skrevet 18. november 2003 Her snør det som bare det utenfor vinduet mitt, det er flere minusgrader så snøen blir liggende. Nydelig!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 18. november 2003 #22 Skrevet 18. november 2003 Det snør på Neskollen også!!! Det er VINTER!! *gleder seg til jul*
Gjest Tex Skrevet 18. november 2003 #23 Skrevet 18. november 2003 AutoStern-selger mercedes. Rett overfor nye Rolvsrud Park som ikke er ferdig enda, og derfor driver de med veiarbeid... Blir ikke gøy å kjøre der med snø på veien Har akkurat kjørt gjennom der..... Ikke spesielt festlig.
Suppoline Skrevet 18. november 2003 #24 Skrevet 18. november 2003 Håper det legger seg!!:D Jeg vasker to boblejakker, to par hansker og to boblebukser/gummibukser hver dag for tiden. For ikke å snakke om støvlene... Samme her i heimen....ungene var ute halv ni idag tidlig,storesøster mata lillebror med snø som hun skrapte fra bakken. Han gapte villig han, hun storfornøyd sa:"Nå har han magen full av snømark, for det hadde jeg å ifjor"
Gjest Pjusk Skrevet 18. november 2003 #25 Skrevet 18. november 2003 Hun er snarrådig, eldstejanta di!!! Husker hun kom med raskbøtta på barselrommet og sa høyt så alle hørte det at"her kan du hive han nedi mamma' date=' for han der skal IKKE bli med hjem" [/quote']
LilleBille Skrevet 18. november 2003 #26 Skrevet 18. november 2003 Jada det laver ned ALT FOR TIDLIG ! Helt enig... sneen kan komme til jul.. eller være på fjellet
Mistyen Skrevet 18. november 2003 #30 Skrevet 18. november 2003 Ingen snø i sikte her hos oss heller........og godt er vel det da
Litago Skrevet 18. november 2003 #31 Skrevet 18. november 2003 Her snør det ikke! Det er ihvertfall sikkert og visst. Det beste med den første snøen som blir liggende er at alt blir så lyst og fint igjen! Åhhhh, nå fikk jeg veldig lyst til å lage en snøball. Går det ann å produsere snø i fryseren? *løper inn for å sjekke*
amo Skrevet 19. november 2003 #34 Skrevet 19. november 2003 Heldigvis så snør det ikke på vestlandet :D
MarianneE Skrevet 20. november 2003 #35 Skrevet 20. november 2003 Snødde litt her også. Kjempe koselig!
murmeldyret Skrevet 21. november 2003 #36 Skrevet 21. november 2003 Her i Nord har det lagt seg et tynt lite lag snø på bakken Jeg er absolutt ikke tilhenger av mye snø. Men jeg liker at snøen gjør det litt lysere ute.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå