AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #1 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg møtte en gutt på Hove, jeg var skikkelig full og vi lå sammen. neste gang vi møttes hadde vi en skikkelig god samtale og han virker som en skikkelig real gutt, men jeg vet helt sikkert at jeg ikke kommer til å få romantiske følelser noen gang. Idag var vi på date, og jeg vil virkelig ikke såre han, men jeg kan ikke gå ut med han mer. hvordan gjør jeg dette? (det er muligens en annen gutt i bilde for meg, kan jeg bruke han som "unnskyldning"?) setter pris på svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 5. juli 2011 #2 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Jeg ville sendt en melding og sagt det som det er, at dette dessverre ikke er det helt store. Jeg ville ikke nevnt at det var en annen gutt inne i bildet for det er unødvendig informasjon som eventuelt bare sårer. Endret 5. juli 2011 av Hecubaa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #3 Del Skrevet 5. juli 2011 Ja, jeg er enig. Problemet ligger vel mer i hvordan jeg skal gjøre det. Men får vel kanskje bare si det som det er.. huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #4 Del Skrevet 6. juli 2011 Si nei til neste invitasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilia Lind Skrevet 6. juli 2011 #5 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg er tilhenger av ærlig og direkte kommunikasjon. Og man kan faktisk avvise noen på en høflig, men tydelig måte. Si at du dessverre ikke har de riktige følelsene, og at dere ikke kommer kommer til å bli kjærester. Eller noe i den duren. Det dummeste er å være utydelig ovenfor denne gutten. Husk at håp er en veldig sterk mekanisme! Så vær tydelig, men høflig og grei. Lykke til, vi har vel alle vært her eller der... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. juli 2011 #6 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg møtte en gutt på Hove, jeg var skikkelig full og vi lå sammen. neste gang vi møttes hadde vi en skikkelig god samtale og han virker som en skikkelig real gutt, men jeg vet helt sikkert at jeg ikke kommer til å få romantiske følelser noen gang. Idag var vi på date, og jeg vil virkelig ikke såre han, men jeg kan ikke gå ut med han mer. hvordan gjør jeg dette? (det er muligens en annen gutt i bilde for meg, kan jeg bruke han som "unnskyldning"?) setter pris på svar Kanskje du burde begynne med å drikke mindre og ikke ligge med alle du treffer, hmmmmmm? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 6. juli 2011 #7 Del Skrevet 6. juli 2011 Vær ærlig og direkte. Og for guds skyld, har du ligget med fyren må du klare å ringe fremfor å tekste... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KikiEco Skrevet 6. juli 2011 #8 Del Skrevet 6. juli 2011 Tenker alltid på filmen " Fucking Åmål" når jeg hører om mennesker som gjør det slutt med å sende en tekstmelding... Å tekste noen for å si at du ikke er interessert virker prepubertalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. juli 2011 #9 Del Skrevet 7. juli 2011 Kanskje du burde begynne med å drikke mindre og ikke ligge med alle du treffer, hmmmmmm? Kjenner du TS siden du trekker slike konklusjoner at hun ligger med alle hun treffer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. juli 2011 #10 Del Skrevet 7. juli 2011 Kjenner du TS siden du trekker slike konklusjoner at hun ligger med alle hun treffer? Jeg stilte TS et velfundert spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. juli 2011 #11 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg stilte TS et velfundert spørsmål. Jeg synes ikke det var et velfundert spørsmål. Du baserer det på antagelser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. juli 2011 #12 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg synes ikke det var et velfundert spørsmål. Du baserer det på antagelser. Jeg baserer det på TS sine egne uttalelser. Ellers er det ikke min skyld at hun ikke svarer på tiltale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelyne Skrevet 7. juli 2011 #13 Del Skrevet 7. juli 2011 Jag tycker absolut inte att du ska säga att du är mer intresserad av en annan man, det blir ju ännu värre. Ni har ju bara haft 2 dejter, så han blir nog inte förkrossad när du säger att du inte är intresserad. :gjeiper: Ju snarare desto bättre! Säg bara att han är en jättehärlig kille, men att det inte känns riktigt rätt. Svårare än så är det inte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #14 Del Skrevet 7. juli 2011 Takk for svar, skal si det neste gang jeg møter han! og nei, Steinar40, jeg ligger ikke med alle jeg møter, men som mange vet kan det lett skje. ufattelig usaklig kommentar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. juli 2011 #15 Del Skrevet 7. juli 2011 Takk for svar, skal si det neste gang jeg møter han! og nei, Steinar40, jeg ligger ikke med alle jeg møter, men som mange vet kan det lett skje. ufattelig usaklig kommentar. Lett skje? Høres ikke ut som du har mye kontroll da. Hva som lett skjer bestemmer man faktisk bare selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. juli 2011 #16 Del Skrevet 7. juli 2011 Lett skje? Høres ikke ut som du har mye kontroll da. Hva som lett skjer bestemmer man faktisk bare selv. Denne jenta er helt sikkert ikke 40+++. Folk på den alderen har nok mer selvkontroll, eller kan det være at de ikke så lett får napp hos noen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 7. juli 2011 #17 Del Skrevet 7. juli 2011 Send melding om det er det du føler deg mest komfortabel med, helst ring.. Det blir garantert en klein samtale, men det vil føles deilig å få det overstått. Fortell det rett frem, du er ikke interessert i noe forhold med ham fordi du ikke har noen romantiske følelser for fyren. Ikke legg ut om at du har truffet noen annen med mindre han begynner å mase allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 10. juli 2011 #18 Del Skrevet 10. juli 2011 Han overlever nok helt fint at du "dumper" han, og har nok selv vært lenge nok i spillet til å vite at det ikke kan være match hver eneste gang. Ring han og si at du syns han er en kjempekar, men at du ikke har de rette følelsene for han. Verre er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå