Gå til innhold

~ Gavetips til single venninder ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Har du tenkt på at det faktisk kan være litt sårt for de som er single? Se i hvertfall an personen, man trenger jo ikke å gni det inn heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt på at det faktisk kan være litt sårt for de som er single? Se i hvertfall an personen, man trenger jo ikke å gni det inn heller.

Takk Gjest :kysse:

Og til deg Livets Datter - jeg vet du ikke mente noe "vondt" med ditt forslag altså, men man bør "tenke seg litt om" av og til (gjelder både gaver/ting man sier osv. ) :klem2:

Og apropos den boka du nevner - jeg har flere venninner jeg (som bor sammen med noen) som virkelig kunne trenge den boka! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at dette er en humoristisk bok, og jeg er sikker på at mine single veninner tar dette med et smil. Kjempeide Livets Datter :)

Selv fikk jeg i mine single dager en bok som het noe sånt som: Hvordan gjøre lykke hos herrene, og bli hurtig og godt gift.

Kjempemorsom :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: Eeeh... men... men....

Jeg kunne godt tenkt meg den boken selv, jeg! Med eller uten mann.

(LD har aldri skiftet hjul på en bil, f.eks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du tenkt på at det faktisk kan være litt sårt for de som er single?

Nei, det slo meg faktisk ikke.

man trenger jo ikke å gni det inn heller.

Ja, det var jo DET som var hensikten min med å kjøpe gave til en venninde i utgangspunktet; å være slem og hensynsløs!

Jeg vet iallefall at jeg hadde blitt glad for den.

Gaven sier ikke "Ha ha... du er singel", den sier "Vær så god, her har du en praktisk bok som kan hjelpe deg i hverdagen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Nei, det slo meg faktisk ikke.

Nå vet du at du kanskje bør være litt forsiktig Det er ikke sikkert at alle forteller til deg at de synes det er litt trist å være alene, men later som om de har et perfekt singelliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke sikkert at alle synes det er trist å være alene da. Jeg var singel i 2 år å hadde det kjempefint - hadde romantisk middag for meg selv med stearinlys og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla
Det er jo ikke sikkert at alle synes det er trist å være alene da.

Det er sant, men tenk litt før man snakker om singellivets gleder. Jeg har en god venninne som har vært singel i 8 år, hun er litt sår over det og hadde nok ikke blitt veldig glad for en slik bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, men tenk litt før man snakker om singellivets gleder. Jeg har en god venninne som har vært singel i 8 år, hun er litt sår over det og hadde nok ikke blitt veldig glad for en slik bok.

Men man kjenner nok sine venninner nok til å vite om de er trist eller glad for å være alene. Skjønner godt at noen synes det er trist å være alene. Dette må man jo dømme etter hver person :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla
Men man kjenner nok sine venninner nok til å vite om de er trist eller glad for å være alene.

Det er nettopp det som er poenget, noen ganger kjenner ikke alle sine venninner så godt. Har selv vært vitne til en noe pinlig seanse. Moralen er at man bør være helt sikker før man gir en slik gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, så kan vi endre tittelen på overskriften til "Gavetips til venninder". For jeg mener absolutt at boken inneholder mange gode tips, type eller ikke type!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"100 ting du ikke trenger en mann til"

Denne boken er genial!

Her lærer du alt fra å slå inn en spiker til å skifte hjul på bilen!

God ide!! Og ærlig talt så tror jeg ikke at så veldig mange ville blitt såret over å få en slik bok - hvor er galgenhumoren? Vet ihvertfall at mine single venninner (og meg inkludert) ville hatt GOD nytte av en slik bok. :sjarmor:

Brownie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...