Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier. Finnes det noen vidunderkur for å få flotte øyevipper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det finnes ett serum du kan få kjøpt på noen hudpleiesalonger. Det koster litt, men det funker visstnok. Husker desverre ikke hva det heter.

Skrevet

Okei. så det finnes i det minste håp :P

Men hvis det finnes dyrt på hudpleiesalonger, så finnes det kanskje litt billigere på ebay?

Skrevet

Ja det gjør det helt sikkert, men det var navnet da. jeg skal høre med hun som har brukt det jeg.

Skrevet

Det lurer jeg også på! Mine er så slitte og skræpa etter kronisk falske-vipper-bruk... *mine innlegg* :-)

Skrevet

Gir meg fungerer ikke serumet, nå har jeg vippe-extensions... Satte de på for 1000 kr. og ca annenhver- tredjehver uke fikser jeg på de for 200 kr. Jeg vil tro det er billigere i byer det det er mer enn en person som kan sette på. De ser ikke falske ut og det er knallfint! Har vippene på underlokket, så slipper helt unna mascara. :)

Skrevet
NeuLash heter det. var ikke så veldig dyrt på siden dems heller :)
Skrevet

NeuLash heter det. var ikke så veldig dyrt på siden dems heller :)

De selger denne på taxfree'n også (iallefall er den i katalogen til SAS). Der koster den 999,- og reklamen sier:

"Neu Lash er et innovativt serum som forsterker øyevippene og bidrar til friskere, naturligere vipper. Produktet viser utrolige resultater etter kun fire ukers bruk, med påstrykning én gang om dagen. Neu Lash inneholder en synergiblanding av ingredienser, blant annet peptider, polypeptider, pentapeptider, vitaminer og andre næringsstoffer som fremmer hårvekst. Neu Lash påføres én gang om dagen, helst før leggetid, produktet påføres som en eyeliner. Inneholder 6 ml og varer i 4–6 måneder."

Hadde vært interessant å prøve...

AnonymBruker
Skrevet

Gir meg fungerer ikke serumet, nå har jeg vippe-extensions... Satte de på for 1000 kr. og ca annenhver- tredjehver uke fikser jeg på de for 200 kr. Jeg vil tro det er billigere i byer det det er mer enn en person som kan sette på. De ser ikke falske ut og det er knallfint! Har vippene på underlokket, så slipper helt unna mascara. :)

Men har hørtså mye rart om det. Blant annet at de fort detter av, og at man ikke kan vaske seg i ansiktet med klut eller nbruke mascara, for da detter de av da og. også hørt om folk som har fått sine egene vipper ødelagt av det? Og det er vel mye dyrere i oslo? :S

Skrevet

Jeg aner ikke hva det koster i Oslo, men mine øyevipper sitter nå der, de... :) Har ei venninne som de detter av mye fortere på, men hun har mye lengre enn meg, og de går innpå solbrillene hennes heeele tiden.

Jeg peller aldri på de, når jeg ser en begynner å løsne får jeg heller frisøren til å fikse det. Men, om man skal fjerne de selv, så skal man smøre på vaselin, da løsner de fra den naturlige vippen.

Jeg var en uke i syden, og mista ikke en eneste vipp, selv om jeg bass hver dag.

Mascara har jeg overhodet ikke behov for med dissevippene!

Jeg kan vakre meg med klut, men ikke dra løiten over vippen. Også kan man jo skulle heeele ansiktet i dusjen, mann må bare ikke gni på vippene...

Skrevet

Flott med stavekontroll på mobilen... :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...